2008年10月25日 星期六

大學同學探訪


今次輪到我班大學同學黎探我同囡囡啦~


我既大學宿友仲帶左佢10個月大既囝囝黎添...10個月大既BB果然好玩好多呀,不過父母所用既精力又多d啦~


今日囡囡又再次發揮佢既親善大使職能,個個輪住抱依然無喊過,又贏得眾人既稱讚~


另外12月既新娘子亦於此時大派紅色炸彈,不過我地個個都好開心咁接住,因為等左好耐啦~~


次次見大學同學都係咁開心既,開心時間亦特別快過,期待12月係同學婚禮上再聚~~仲要多謝同學既心意卡同埋超市禮卷呢


1 則留言:

  1. 我暫時諗到的8劃字重有 "昕"(音欣)、"卓"、"汶",如果一定要夾柔字,就好似卓柔好d,當然最後選你地最鍾意的名啦。

    回覆刪除