2008年10月31日 星期五

The Citizen Grand Membership


自從囡囡出世,我個blog好多post都係講佢...無法啦,日日係屋企都係湊佢,唔講佢講邊個呀~~


今日出街,終於有d新野講,就係我喜愛既The Grand Cinema做緊入會promotion勒~平時入會既迎新禮品係2張電影贈卷,原來佢慶祝1週年送3張電影贈卷呀~


我就係琴日先醒起我張The Grand Cinema既會員卡好似10月到期,於是拎黎睇下,真係無記錯...仲記得上年佢o岩o岩開幕可以免費入會,我同老公就因為免費而入左~


本來我只係打算續我個張會員卡(續會費$120,入會費$160),點知今日去到先知送多1張電影贈卷,為起即係$40張飛,所以叫老公都續埋~


除左電影贈卷之外,仲有WoolooMooloo餐廳$100Coupon(要食滿$500先可以用),同埋MEGU餐廳甜品贈食(最少要叫一個主菜)~~


不過呢,有左囡囡要同老公去睇戲都要好好安排下,事關我手上仲有2張The Grand 電影贈卷,即係總共有8張...另外又有2張MCL電影贈卷,睇怕都好夠用啦,我驚我會過期都唔記得用添呀~


沒有留言:

張貼留言