2008年10月24日 星期五

產後檢查私家覆診

囡囡滿月之日,我要去醫生到再覆診,檢查下傷口情況~


本來我以為都應該好番7788,因為都唔係點痛勒~點知醫生睇傷口時話入面既線有d都係未溶,要同我再拆線喎~


因為上次傷口表面已經發炎,所以拆表層既線都已經好痛,於是醫生就無幫我睇入面既線啦~而今次因為表面已經好番好多,所以就檢查入面既傷口,好在今次拆線無上次咁痛,不過就feel到醫生係拆緊好入既線~


拆拆下醫生忍唔住問我係醫生淨係姑娘幫我縫針既,我咪答佢係姑娘lor...醫生話佢真係好有心機縫,因為真係縫左好多針,所以好多線要拆~


醫生拆完線又俾我睇下,我都估唔到原來仲有咁多線未溶,仲多過上次拆既線~搞到我好番七八成既傷口又要傷番d,激死...又要食抗生素同搽消毒藥水啦~~不過最重要係個傷口埋得好啦~


醫生話一個月後再去覆診,到時會同我照超聲波睇下個子宮復原情況喎....我諗下次應該係最後一次覆診啦卦~


2 則留言:

  1. 我的線都未溶晒呀, 但姑娘話慢慢會溶喎... 希望快D啦, 好唔想FEEL到佢存在呀...
    [版主回覆10/26/2008 22:30:00]其實內層既線我係feel唔到架啦,不過醫生見到~
    都成個月唔溶,我覺得溶既機會都好微...唔等啦,想快d好番~

    回覆刪除
  2. 請問你係咪去返產前檢查個私家醫生到睇ga?我開刀生ga........本身呢個月尾去健康院產後檢....但又有返d m 里.....都唔多...(但煩死人law~又唔知子宮好返曬未.....咩照超聲波可睇下個子宮復原情況ga?咁使唔使比醫生check下面ga,因我開刀生?thx thx你回答ar~~
    [版主回覆10/27/2008 19:08:00]係呀,我睇番產前檢查個私家醫生呀,佢跟開架麻~
    去健康院檢查都好似會用超聲波睇子宮復原情況架喎~
    你開刀下面無傷口我諗唔使check下面,不過如果要做子宮頸檢查就要lor~

    回覆刪除