2008年10月6日 星期一

第二次到母嬰健康院及產後檢查

只係相隔左3日又要去健康院檢查啦~


今次醫生檢查得詳細d,聽下心肺,檢查下骨骼咁樣....最開心係聽到醫生話囡囡既黃開始退啦...應該無咩問題啦喎~


今日囡囡再磅重,短短3日竟然由3.04kg去到3.17kg...都唔好話唔厲害,哈哈~


而下畫我就去私家醫生度做產後檢查....雖然已經相隔12日,但係我個傷口仲係有d痛,特別係左邊~~醫生睇完傷口話有d線仲未溶,因為呢層線縫得太淺,就係皮膚個層,所以咁耐都唔溶...而傷口亦有少少紅腫~~醫生話一係開d消炎藥俾我繼續等d線自己溶,一係就幫我拆左d線....我問醫生邊樣好d,醫生話因為都已經12日d線都未溶,佢建議我都係拆左d線好d,於是我就話好勒~拆線都幾痛架,拆完醫生俾我睇下d線,原來仲有好多線未溶架,唔怪之得仲痛啦~


醫生再開左消炎藥,止痛藥仲有清洗傷口既藥水....就係咁就收左我$900啦...仲貴過我係醫院生BB既費用呢~~不過呢d錢都係唔慳得,我想傷口快d好呀....如果等廣華睇產後檢查要等到11月呀,實在無可能等咁耐啦~


沒有留言:

張貼留言