2008年11月19日 星期三

山頂新娘BB聚


緣份真係好奇妙架,4年前既情人節我參加左一個山頂婚禮預演活動,呢個活動影響左我既下半生,當然亦令我結識左一班新娘子~當年都有幾位比較熟落,出過黎食下飯,仲出席過對方既婚禮...不過結左婚之後就無再聯絡啦~但係我地又係人生另一個重要既時刻重遇,就係生BB啦~


今日4人之中,3個生左BB,1個懷有6個月身孕,2男2女(仲有個女係個肚到)~Abby最大,之後係細3日既Oskar,跟住係細2個星期既Matthew,仲有出年3月出世既B女~


我同Oskar媽媽係廣華產檢時已經撞到,每次覆診都會遇見,係我出院之日仲見到佢老公,知道佢剛剛生左Oskar添呢~而Matthew媽媽就係我上網搵BB車資料時搵到佢個blog而相認既,佢都係廣華生架~(雖然到宜家我都仲未買BB車),至於大肚媽媽,就係佢搵到我個blog而同我相認既~


於是我就襯未返工約番次聚會,3個BB一齊真係好得意呀~雖然Oskar比Abby細3日,但係佢好肥大呀,已經重13磅,好勁呀~而Matthew就好好瞓,基本上佢都無醒過~



大家睇下Oskar同Abby相識既情境~Oskar見到Abby好開心,仲流晒口水添...而Abby呢就無咩反應,之後令開添,幾高竇...哈哈~


今日真係傾得好開心,見到咁多bb又好可愛,真係要聚多d先得勒~大家既bb年齡咁相近,相信一定可以keep住聯絡既,我打算新年黎次團拜,唔知搞唔搞得成呢~


1 則留言:

  1. So glad to c u gals again and three little adorable babies!!  Keep in touch.
    [版主回覆11/24/2008 13:38:00]出年可以4個bb一齊玩呢~

    回覆刪除