2008年11月1日 星期六

你的名字

拎得出世紙,表示我地已經幫囡囡改好左個中文名~


不過老公唔俾我公開喎,大家想知可以私人留言問我~


之不過提起改名,不得不記低當中既波折....


由於62一向對於命理深信不疑,囡囡未出世就已經同我地講改名既事,話姓吳五行欠金,個名一定要有金,仲要求成個名夾埋要31劃...個時62已經改左個名要我地用,就係


吳鎧伊:老公聽到即刻反對,我地覺得個讀音好怪~~於是62就話"鎧"字無得轉,只多俾我地搵另一個6劃既字,最搞笑係62後來提議叫"鎧兆",唔係呀,"海嘯"咁都俾佢諗到.........就係咁我地一直都用拖字訣,因為真係諗唔到~


到後期,62改變主意,話要睇埋囡囡既時辰...我地追左幾次,62先俾大師改既名我地,仲要無得選擇,就係


吳俊宜:唉,老公又係一聽就"唔鐘意"...囡囡係女仔黎架,又唔係男仔,點解用個"俊"字~老公就同62講,佢先係囡囡阿爸,當然要佢改先可以...之後62俾左本天書我地,佢話要我地改總共24劃,一個8劃,一個9劃既字,而且仲要o岩五行,真係好鬼煩呢~


終於我同老公諗好左之後都要俾62過目,62算完之後就話都勉強符合要求,老公話佢唔鐘意我地改個名咁女仔喎~~我真係唔明,女仔梗係改個女仔名啦,點解要改個男性化既名?我阿媽話可能佢想我地下個係仔,所以要改得男性化喎~


真名就唔講得,不過呢2個字既出處同意思係


第二個字出自"岳陽樓記"既"岸芷汀蘭,郁郁青青"~寄語囡囡健健康康,好似岸邊既植物生長得翠綠,散發香氣~~


第三個字希望囡囡可以係一個溫柔可人既甜姐兒~~


希望囡囡知道其名字的由來~~


1 則留言:

  1. 英文名諗左幾個, 但未confirm用邊個.
    中文名就完全no idea!  有無邊本改名書介紹?
    [版主回覆11/06/2008 12:12:00]我個囡就叫abby~
    改名書呢都係睇62個d咋,佢個d舊到唔恨,但係呢d野唔會update架麻,所以我都唔知出面仲有無得買佢個d書喎~

    回覆刪除