2008年11月9日 星期日

一家三口食買玩


自從可以用條Sling揹囡囡出街之後,我就心郁郁想出多d街~~今日星期日,老公話陪我出下街,一家三口又出動啦~


今日天氣涼涼地,終於都有d秋意啦,好舒服呢~~


第一站去食lunch,我決定去食好耐無食既壽司,最後去左新港中心既峰壽司,貪佢唔多人知,唔使排隊等餐死~~囡囡瞓左,我全程都食得好自在,so good~~~



食完去左行玩具反斗城,睇下有無咩益智玩具o岩囡囡玩,因為屋企一件玩具都無呢,哈哈~~不過,囡囡好似仲未對d玩具有興趣,所以咩都無買...不過就見到大大隻Elmo,影左張合照...見到Elmo令我諗起Joey妹妹,唔知佢係咪成日都見到呢隻Elmo呢?


之後去左海港城既育嬰室幫囡囡換片同餵奶,海港城既育嬰室係扶手電梯底,裝修當然同elements無得比啦,不過只要有得用就已經好好啦~



跟住就係幫老公補購護膚品既時候,聖誕gift set已經推出啦~~不過今次最主要都係買Make a Difference,所以就要左呢set($480),淨係樽貨size既Make a Difference都要三百幾啦,所以都ok抵~~另外要買洗面產品,今次買左佢條新organics line既洗面,唔平架,要$235...不過好在我之前儲開印花,連埋今次既印花,加埋可以扣$110...所以最後呢度只係$605!


1 則留言: