2008年11月29日 星期六

蝴蝶‧樹 姊妹探訪


蝴蝶‧樹 班姊妹(因為大家都係蝴蝶‧樹影結婚相而認識)已經好耐無見啦,對上一次聚會已經係07年3月既時候,個次係探我地第一位既大肚媽媽~


之前其實都想約下d聚會,我記得想約去sonia既新居玩,不過宜家都唔叫係新居啦~而資深媽媽既囝囝chester已經差唔多歲半...第二位媽媽又係生囝囝喎,就係諾諾媽啦,今日仲好勁咁帶埋諾諾出席添...諾諾11個月大,好活躍啊...不過實在太痴媽媽,諾諾媽真係辛苦晒呀~


第三位媽媽就係我啦,終於有個囡囡出現呢~不過因為打完針,囡囡都唔係太鐘意其他姨姨抱,喊下瞓下喊下瞓下咁樣~


唔知第四位媽媽係邊個呢?sonia,lulu淨係stephanie?希望快d收到佢地既好消息..下次我地可以自組playgroup聚...哈哈~


我真係要多謝大家咁有心黎探我同囡囡,之前chester同諾諾都搞唔成探訪,abby真係多人錫呢~多謝諾諾媽既禮物,仲有其他姊妹既大利是~


1 則留言:

  1. So happy to meet you all, especially Abby & Lok Lok! Hope everything goes smooth when you back to work.
    [版主回覆12/01/2008 23:04:00]我都好開心可以見到你地~
    你快d有好消息啦~

    回覆刪除