2008年11月14日 星期五

CP舊同事探訪


星期五晚就係CP舊同事黎探我同囡囡啦...我知大家都公私兩忙,今次算係約得好快呢,仲送左封大利是俾囡囡添~


Joey媽:你係唯一一位朋友睇到Abby洗白白呢,哈哈


Jan:真係好多謝你咁攰都黎探我,仲要原來呢日係你既結婚紀念日,罪過罪過


Gwen:多謝你送既媽媽袋...祝你手術順利同埋開張大吉


Sher:難得你工作上咁辛苦都仲做搞手約大家黎探我,非常感激~


今晚囡囡無平時咁乖,喊左少少啦...我諗係因為Sher姐姐同Gwen姐姐都無抱佢既關係,哈哈~


兩位媽媽先後離開,而我就同兩位靚女去左Elements食晚飯,辛苦晒吳生自己係屋企湊女啦~今次應該係我產後第一次獨自同朋友去食飯,真係幾輕鬆呢~



2 則留言:

  1. 好高興見到BB, 不過抱呢家野唔駛預我啦, 因為我手腳唔協調輪輪盡盡, 呵呵!
    吳生咁積極揍B好抵讚, 你幫我傳達一下先得!
    多謝你的買一送一coupon, 呢餐涼風送爽飲0下野, 蠻舒服的
    原來係阿Jan的結婚紀念日, 完全唔知道添, 真係罪過!
    [版主回覆11/18/2008 17:11:00]你唔係因為手腳唔協調而唔肯生呀?
    吳生知道你讚佢一定好開心~
    唔使客氣,就黎年尾,唔用就過期架啦...哈哈~
    係阿jan自己講我先知咋...不過佢話佢老公都約左人去食飯~

    回覆刪除
  2. 上咗嚟個幾鐘,但覺得時間過得好快。可能媽媽之間話題,真係講之不盡。
     
    原來我係唯一一個見過Abby沖涼姨姨,呵呵,真係榮幸呀!
    [版主回覆11/18/2008 17:13:00]係呀,要多多向你請教先得~
    通常無咩人咁早上到黎我屋企架麻,所以之前無人見過abby洗白白~

    回覆刪除