2008年11月24日 星期一

楊梁聯婚@朗廷酒店


今晚係小學同學既小登科,糾察隊長一向人緣好,所以個個小學同學都出席,更有好耐無見既稀客添,整整一圍小學同學,一個字..."勁"~(我個時都係一圍小學同學架,哈哈)


而且糾察隊長同我一樣選擇左朗廷擺酒,今日我就以賓客身份出席,感覺當然唔同左,不過依舊好鐘意朗廷既環境,ballroom仲加多左幾部LCD電視添~


新郎哥今日好高興,興奮度爆燈...佢篇致謝辭真係應該錄低佢,正面咁黎吐苦水真係笑到我地死(因為我地太了解新郎哥啦)


新郎哥都待我地不薄,除左成長片段有我地既相,佢篇致謝辭都有多謝我地喎,真係受寵若驚呢~知佢好忙啦,所以我地自己玩,影左好多相呢~


好開心既一個晚上~


1 則留言:

  1. 係喎~~糾察隊長真係好型呀!
    我昨晚去唔到, 因為要湊b, 所以見唔到你....我已經叫隊長約埋你出黎食飯, 見下你, 好嗎? 話晒大家個細路都係同一日出世嘛!!!哈!
    [版主回覆11/25/2008 20:05:00]好呀,佢都講過話介紹你個仔俾我個女識架,哈哈~
    琴晚我老公湊,所以我可以去飲lor~
    其實我有帶囡囡去觀禮架,d相係佢兄弟部機,要拎番d相先可以post出黎~

    回覆刪除