2010年2月13日 星期六

吳家迎虎年


是日年三十,吳家終於完成大掃除工作,整整齊齊的迎接虎年的來臨!


大家可以看看對照相片,算是收拾得很不錯的了!雖然和真正的大掃除還有一段距離,但在時間和人手有限的大前題下,加上囡囡這個破壞王,我覺得有這樣的成績算是非常不錯了!


賀年全盒,食物和利是也準備妥當,我很滿意呢!幾天前還覺得這是不可能完成的工作,沒想到最後能做到...吳家很歡迎大家來拜年啊!



7 則留言:

  1. 真係好左好多啦!辛苦晒吳太啦
    [版主回覆02/13/2010 22:39:00]其實係辛苦吳爸爸先岩,哈哈~

    回覆刪除
  2. 祝你們一家三口虎年好運齊來‧身體健康‧虎貴吉祥

    回覆刪除
  3. 杜家也祝吳家身體健康, 萬事勝意, 開開心心迎虎年啊!
    [版主回覆02/18/2010 13:46:00]你地一家都係呀,虎年旺相~

    回覆刪除
  4. 恭喜發財..祝吳家日日都開心快樂!!
    [版主回覆02/18/2010 13:46:00]你都一樣開心快樂~

    回覆刪除
  5. 新年快樂呀~!!
    [版主回覆02/18/2010 13:46:00]大家咁話~

    回覆刪除
  6. 身體健康, 恭喜恭喜!!
    [版主回覆02/18/2010 13:46:00]你地一家三口都係~

    回覆刪除
  7. 祝吳家一家人身體健康、事事順利。
    [版主回覆02/18/2010 13:47:00]我祝你今年生番個虎b!

    回覆刪除