2010年2月14日 星期日

《緣滿情人節》(Valentine's Day)

Valentines Day


其實還有很多套電影還未記錄,但先寫這套新片子來配合一下情人節吧!


今年的情人節碰上大年初一,我覺得還是初一的重要性比情人節大一點,所以不特別慶祝情人節了!


但在情人節前,我已先感受了情人節的氣氛...就是去看了《緣滿情人節》(Valentine's Day)的優先場....這次的贈卷是來自openrice,11.2.2010,9:45pm,嘉禾旺角!



不過我不是和老公去看,是和細妹去看....很多明星坐陣,所以2小時其實用了不少時間去描寫人物和關係,故事還算不錯,但就是覺得比不上Love Actually~~


在此祝大家和愛人甜甜蜜蜜!


3 則留言:

  1. Love Actually真係勁正, 搞到我以后勁中意看這些小品, 但好像都無套及得上佢
    [版主回覆02/18/2010 13:44:00]係呀,真係拍唔番個神髓

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意Love Actually, 睇影評話呢套有接近Love Actually的水平...
    [版主回覆02/18/2010 13:43:00]都接近既,但係都係無個種好warm既feel!

    回覆刪除
  3. 我搭巴士,roadshow勁賣廣告,搞到我都想睇。
    [版主回覆02/18/2010 13:42:00]搵日同JJ爸去拍拖睇左佢啦~

    回覆刪除