2010年2月24日 星期三

N1面試結果 ~ 取錄了


一擊即中呀!之前面試的N1果然於2月底前有結果!


這晚吳爸爸取信回家看到我的字跡的回郵信封就立即開啟來看,這個開信動作一向都是由我負責的,吳爸爸搶先來看就知他其他非常緊張!之後就聽到吳爸爸愉快的聲線叫我來看看信件,那未看就知道囡囡被取錄了啦!


實在太好了,可以如期在2010/11的學期開課,不用當插班生呢....雖然這只是一間很普通的幼兒園,但我們都很高興,近吳家,全日制,環境不錯,那天面試也覺得老師不錯,希望囡囡會喜愛在這裡上學!


只不過過了幾天,吳爸爸已經提了我數次要去交註冊費,還有1個月時間,急什麼呢?哈哈~


8 則留言:

  1. congrat!
    [版主回覆03/04/2010 00:20:00]thanks~

    回覆刪除
  2. 恭喜恭喜!
    吳爸爸真係好錫Abby呀!
    [版主回覆03/04/2010 00:20:00]係呀,其實佢真係好鬼緊張架~

    回覆刪除
  3. 我覺得如果有返育嬰園, N1多數都會收的~
    甘你有時間就早D去交註冊費啦~
    你真係安心晒啦~
    我家附近的幼兒園就要等到20個月大先可以報名啊~
    [版主回覆03/04/2010 00:19:00]要20個月大先報得咁遲?

    回覆刪除
  4. 你就好啦有著落, 我到而家仲未有著落, 都唔知點好!
    [版主回覆03/04/2010 00:19:00]你報左幾多間呀?

    回覆刪除
  5. 嘩,可以九月開學實在太好了。很多都要足兩歲後的月頭才可開學!!
    [版主回覆03/04/2010 00:18:00]係呀,我本來都諗住要10月先有得番N1~

    回覆刪除
  6. 恭喜你呀!papa,mama又可以放下心頭大石. 到時諗住直升k1定要轉校呢?
    [版主回覆03/04/2010 00:18:00]K1未決定呀~

    回覆刪除
  7. 真係好呀~ 我一間都未有得in.........
    [版主回覆03/04/2010 22:29:00]你報左幾多間呀?有無話幾時in?

    回覆刪除
  8. abby點解唔讀育嬰園要轉校呢
    [版主回覆03/05/2010 23:24:00]因為嬰園只係去到2歲,之後要轉讀幼兒園架啦...3歲就轉讀幼稚園呢~

    回覆刪除