2010年2月9日 星期二

Wii New Game ~ Wii Fit Plus & Wii Sports Resort


說來吳家的Wii不知已經封塵多久了,我想自我大肚開始就沒有再玩,直至這幾天我家的Wii才重見天日!


近來得知Wii推出了中文版的遊戲,不用再對著日文估估下,很吸引...而且接近新年玩Wii應該是一個很好的拜年節目!加上是次購入的Wii Fit Plus($169)和Wii Sports Resort($350+$125)也可以讓我在家做點運動,也是一個很好的增值點!


因此老公就購入了這2個新game,這兩晚我們待囡囡睡著後都有一起玩!很久沒有玩實在很易令人沉迷呢,哈哈!


6 則留言:

  1. 我都好想玩....有得睇無得玩 好慘~
    [版主回覆02/13/2010 22:40:00]唔緊要啦,我都不知幾想好似你咁呀~

    回覆刪除
  2. 好吸引呀~!
    [版主回覆02/13/2010 22:41:00]咁你又買黎玩下啦~

    回覆刪除
  3. 我都好想玩Wii,不過成日都無乜時間,所以一直都無買呀!
     
    o果隻Wii Sports Resort,我睇過雜誌介紹,好似好好玩o架!
    [版主回覆02/13/2010 22:41:00]其實每日抽半粒鐘玩下都唔錯~

    回覆刪除
  4. 我都買左喇...的確幾好玩..仲真係會出汗呢AHHAHAHHA
    [版主回覆02/13/2010 22:41:00]係呀,真係會出汗架~

    回覆刪除
  5. 我都買左呢...仲會玩到出汗..唔錯的運動 game

    回覆刪除
  6. 依家係D女玩多!
    [版主回覆02/13/2010 22:42:00]我諗abby大左都會鐘意玩~

    回覆刪除