2009年6月27日 星期六

信用卡禮品與火槍


本來今日下午和囡囡上的幼潛繼續停課,要下星期才復課...於是今日就用這個下午的空檔去換領各種的信用卡禮品~


之前幫囡囡開的Doraemon戶口,可以去領取原隻Doraemon錢箱(我真的打算教囡囡把她的零用錢儲入去架,不過唔知囡囡幾時會明呢?)...而順便申請的Doraemon信用卡,我都簽夠數可以換到Doraemon旅行唿啦~(兩樣都係油麻地MK1換領既)


另外,由於我張HSBC信用卡有4萬分7月到期,所以就諗住用左佢去換禮品...其實都諗左好耐換咩好,好似有d玩具都唔錯,不過換左囡囡都未岩年齡玩...所以又睇其他野,最後決定換幾款矽膠模具...係去星光行個間生活館取貨架,呢幾款就係



SILICONE ZONE


30厘米矽膠長方形萬用鍋 ~ 門市賣緊$218,要用32000分就可以免費換到...因為我無長方形既模具(只有圓形),所以都想買好耐架啦~


20厘米矽膠大牡丹花糕點模 ~ 門市賣緊$108, 要用16500分就可以免費換到...其實有時經過d烘焙店見到呢d大花模具都心思思想買,可以用黎做靚靚甜品麻~


8厘米矽膠花型鬆餅模 ~ 門市賣緊$108,要用16500分就可以免費換到....有時想試下整d蛋糕仔,不過要去買紙杯模...我懶,一直都無買到,宜家換左可以試整,而且用完可以再用,環保得黎又唔使下下去買...一盒有成8個架~


矽膠質料製造
耐冷耐熱, 能抵受攝氏-50度至300度
適用於微波爐及焗爐
不黏底特性, 清潔容易
可放入冰箱及洗碗碟機

雖然要用既分都幾多,但係其實我既用卡年資可以打7折既,所以最後我好似係用左4萬4千分就換到呢3款模具,如果俾錢去買都要成4百蚊架~


仲有就係之前搞既火槍團購已經送左貨啦...我已經去買左火機gas啦,得閒就會開黎試下整甜品...哈哈~


今日換左好多野番黎,好鐘意,好開心,睇黎要快d諗下整咩食先得啦~


沒有留言:

張貼留言