2009年6月6日 星期六

Sofina Very Very


之前係sogo thankful week已經買左sofina既防晒護膚套裝,相隔都無2星期又去sofina買左2枝very very控油粉末.....不過今次其實唔關我事既,因為要買既人係吳生~


睇開我blog既朋友應該都知道吳生非常注重護膚程序,佢用既野分分鐘比我仲多,而且非常勤力,每朝每晚都做齊d step,唔會好似我咁有時都會偷懶~


呢幾日天氣實在好熱,吳生已經不下一次同我講要幫佢買控油產品...係佢強烈要求之下,我決定今日就同佢去買,免得佢日日夜夜係度哦住晒~


以前已經買過very very俾吳生用,佢係激讚既...不過一枝其實都唔平,宜家要$250架~~好在今期做緊promote,控油套裝8折(sogo thankful week都係得9折咋),本來係一枝very very同一枝緊緻既,不過緊緻唔岩吳生啦,我又唔想勉強買黎用....好在sales話2枝very very都可以有8折,於是就買左2枝勒...夠晒吳生呢個夏天用啦~


沒有留言:

張貼留言