2009年6月6日 星期六

星空奇遇記 Star Trek


前幾晚老公話想星期六去睇戲,咁我問佢想睇咩戲,佢話Star Terk....哈哈,我竟然唔知有套咁既戲,因為一向我都唔好d星球片既...老公話呢個故仔我地細細個時已經有電視劇做,非常出名~~~噢,真係唔好意思,我完全無印象,哈哈哈~


不過老公開到聲,我當然奉陪啦~於是今日一齊送左囡囡番嬰園,之後我地就去GH旺角買早場,點知撞著個麻煩師奶(其實佢都應該係三十幾個隻架咋),買張飛問長問短,又問個售票員邊行好,又話試過買左前面有野遮,總之就問好多好無聊既野...大姐,你唔係第一日去睇戲呀,使唔使問咁耐呀....結果2個櫃位好似得1個賣咁,大大話話賣左4個人次呢個師奶先決定買邊個位...點知俾完錢佢竟然仲係度問早場係咪平好多,哎,佢唔覺得阻住人架咩...好心佢就自己睇啦~


今次早場$40張飛,唔知係咪片長關係要貴d還是GH既早場係要$40既呢?


本來我都無咩期望,點知睇完又覺得幾好睇喎...而且主角之一"冼樸"呢個名好熟下喎,唔通真係細個睇過自己唔記得?


特技都幾出色呀,故事都算OK,雖然我唔明點解兩個冼樸最後可以係同一個時空出現....不過我覺得都值得一睇~


沒有留言:

張貼留言