2009年6月17日 星期三

SKII ~ 第一枝神仙水的奇蹟體驗


嘩哈哈,我又c9上身勒....前排係she.com見到SKII既免費試用推廣,只要係準媽媽或新手媽媽就符合資格參加,條件只係要出席佢既講座同埋試用後接受電話問卷訪問就得架啦~~


咁荀,我當然第一時間就報名啦....好順利咁就收到email通知入選左勒~今晚就係要去聽講座既日子,地點係灣仔~


由於之前亦透過she.mom抽中左枝BB洗衣液,不過要去cwb領取....所以今晚順便去換埋,she.mom既試用大使們都幾讚賞呢枝洗衣液架....屋企枝威潔BB洗衣液用完就可以試下啦,呢枝都要成$52架~



講座時間係6點半開始,不過因為我去左換野,所以遲左15分鐘先到...好在都仲未開始,我坐底無耐就開始啦~


其實講座都係sell佢地SKII枝神仙水有幾巴閉啦,當然佢係講到好吸引咁,不過平時佢既價錢實在太貴啦...我只係結婚個期買過一枝SKII美白精華黎用咋,之後都唔再捨得買...佢枝神仙水就當然係未用過啦~


終於7點半講完,可以去拎試用產品啦~~分別有一枝75ml既神仙水,一枝30ml既神仙水同埋6塊面膜,佢話每塊面膜係含有30ml既神仙水成份架喎....佢地話呢set野價值一千大元,唔知係真唔係呢?不過我見有某幾位既試用產品特別大袋既,應該係再抽中左佢地寫用後感...唔知佢地仲多左d咩呢?


今晚我其實有伴一齊架,就係同我一齊參加山頂婚禮活動而認識,又咁岩係0809媽媽既kaman啦...大肚時已經係廣華傾唔停,雖然生完之後只係約過一次,不過今晚見到又唔停嘴咁係度傾湊B經...可惜佢要趕番屋企,唔係一定同佢去食埋飯既~


今晚開始就可以展開為期28日既神仙水美肌體驗勒...如果真係有奇蹟發生就好啦,哈哈~


沒有留言:

張貼留言