2009年8月2日 星期日

奇幻逆緣 (The Curious Case of Benjamin Button)


想睇呢套戲好耐,因為好多人都話睇完好感動~


睇完都覺得好唔錯,雖然唔係話好感動,不過係有種說不出的愁緒與無奈~


呢套戲用阿甘正傳個種拍攝和敍事手法,淡淡地講述Benjamin奇幻的一生,一個倒轉了的人生...就是這一個極端的角度,令你看時領略到什麼是人生.......


我覺得很值得一看啊~


3 則留言:

  1. 無錯,真係值得一看 !! 新年上畫時睇左,但當時新年睇完真係有種傷感 !!
    [版主回覆08/04/2009 22:33:00]如果新年睇又真係會影響心情喎~

    回覆刪除
  2. 我睇完喊得好勁呀...
    [版主回覆08/04/2009 22:34:00]咁我又無喊到,你係咪好易喊架?

    回覆刪除
  3. 既然幾好睇,一於叫家姐租番來先得
    [版主回覆08/06/2009 22:31:00]借啦,好戲黎架~

    回覆刪除