2010年7月5日 星期一

she.com x BIOTHERM溫泉美肌透亮系列工作坊&用後感


呵呵呵,今晚放工之後有節目,就係出席she.com x BIOTHERM 溫泉美肌透亮系列工作坊!!!!今次工作坊地點在CWB禮頓中心,7點開始,我早左10分鐘到,咁岩又撞到0809 oskar媽媽,可以有伴一齊上!


今日工作坊都有差不多30人,原來都好多the ztyle既姊妹中左(見到好幾位係pretty medical做激光既姊妹呢!)....工作坊準備左飲品同餅乾,真細心...由she.com職員歡迎後就到biotherm同事介紹今次工作坊的主角 ~ 溫泉美肌透亮系列產品!



這是全新系列,適合所有肌膚,和現有粉紅,藍和綠(即乾性,油性和混合性)的溫泉水感系列是不同的!這系列主要賣點是更更更保濕,特別之處是


~ 獨創了 Aqualiss 配分 ,其中 3,500 萬個Aquakeep 超鎖水微粒 ,可吸收並鎖住自身 1000 倍水分 ,皮膚可以更短時間內回復潤澤


~ 可將皮膚表面溫度即時下降兩度, 並可持續十六分鍾以上 ,舒綬皮膚敏感或不適


系列包括:


Biosource Skin Perfection Cleanser
溫泉美肌透亮潔面霜
$ 220 / 150 ml


Aquasource Skin Perfection Lotion
溫泉美肌透亮潔膚水
$ 220 / 200 ml


Aquasource Skin Perfection (Cream)
溫泉美肌透亮保濕霜
$ 360 / 50 ml


Aquasource Eye Perfection
溫泉美肌亮眼按摩筆
$ 290 / 15 ml


可惜今次的工作坊未有提供亮眼按摩筆,其實這個才最吸引我呢,哈哈哈~


如何顯示這系列更更更保濕?BIOTHERM和我們做了個小實驗,就是給我們一小包Aquakeep 超鎖水微粒粉末,放入小瓶內,先加1/3的水....這時神奇的事情發生了,那些水被粉末吸收而凝結了,倒轉小瓶也不會跌下....由於官方說可以鎖水1000倍,所以大家再加更多水至差不多滿,那些水真的又慢慢凝結起來....摸一摸感覺很像啫喱呢~



完成這個神奇的小實驗,當然急不及待要試一試這個系列啦...我用BIOTHERM提供的膚質計,在未使用任何產品前我的肌膚狀態還算不錯(手和面也一樣呢):


保濕度: 38% ~ 第3格屬正常


滋潤度: 第4格屬足夠


柔滑度: 第3格屬正常


先用潔面霜,內有些藍色微粒(不會溶的),可以去角質....洗完後感覺手背明顯亮白了一點(是左手啊),而且用膚質計也發現保濕度上升了1%,有保濕效果的潔面霜實在不多呢~



之後就是潔膚水的步驟,BIOTHERM建議用化妝棉塗抹,可再抹掉肌膚上的殘留污垢!


最後就是塗保濕霜,在手背塗上幾點然後抹開....立即就覺得很滑,手背冰冰涼涼的很舒服,吸收快但仍能於表面看到有層很薄,保護膜似的啫喱卻又不覺得笠,是很水潤的感覺!最科學當然就用膚質計看看肌膚的轉變吧....


保濕度: 勁升4%至42% ~ 第3格屬正常(如43%便是第4格足夠)


滋潤度: 爆燈去到第5格,屬非常足夠


柔滑度: 提升1格至第4格,屬柔滑


嘩,真係好勁咁喎....令我對未能試用的亮眼按摩筆更有興趣呢!



真係話咁快就完左1小時的工作坊,拍了大合照就可以拿禮物離開了!禮物就是工作坊上試用的溫泉美肌透過潔面霜、潔膚水和保濕霜,全部都是門市的貨裝,價值$800!!!真的太感謝She.com和BIOTHERM,如果有亮眼按摩筆就更好啦!(我實在太貪心,哈哈)


是日忘記帶相機,所有相都是iphone拍的,還可以吧~



即晚就開了來用,在這夏天美白產品紛紛推出之時,我覺得BOTHERM推出這個超保濕溫泉美肌透亮系列顯得很特別!3款產品我最喜歡還是保濕霜呢!以下是我用在面上的用後感~


溫泉美肌透亮潔面霜 ~ 個人對含有粒粒的潔面霜不太喜歡,我通常一個月才會做一次去角質磨沙(有時可以更耐)...雖然這個含有的粒粒很細小,我覺得還可以接受,但如天天用還是不太想....而且洗面時要加多些水起泡,否則比較難推~


溫泉美肌透亮潔膚水 ~ 很久沒有用含酒精成份的潔膚水,這個明顯嗅到酒精味,而我個人比較愛不含酒精成份的....用後感覺和其他潔膚水差別不大...


溫泉美肌透亮保濕霜 ~ 這個保濕霜真的很不錯,一來質感已經很輕很軟滑,塗上面後面上肌膚即時變得滑不留手,而且感覺很水潤...經過一晚置身冷氣的睡房,一覺醒來也不覺肌膚變乾(我只感到喉嚨乾涸)...看來那些超鎖水微粒真的能有效把水份鎖住呢!我覺得這個價錢也不貴,很值得回購!


有機會更要試試那枝三眼仔 ~ 亮眼按摩筆!



7 則留言:

  1. 我都有報名呀.... SIGH... 有無我份.  .. 我不嬲都是它的AQUASOURCE客仔呀. 之前個隻我都覺得好好用. 宜家呢隻我都好想試呀!
    [版主回覆07/07/2010 12:47:00]你岩岩中完sofina麻~
    我反而無用過biotherm,只係佢岩岩進軍香港時拎過d sample用...所以今次都係第一次真正用咋,個aquasource都真係唔錯,唔怪之得係皇牌產品~

    回覆刪除
  2. haha, 你到底join左幾多個試用會呀~
    [版主回覆07/07/2010 12:45:00]哈哈,其實見到就會報名,因為唔知會唔會抽中架麻....所以都報好多架~

    回覆刪除
  3. 其實如果中左佢d試用, 佢係咪只用she.com個email通知你?
    [版主回覆07/07/2010 12:44:00]she.com既email會send,不過你可以set多個email做通知,我都係用yahoo email收佢地個通知架~

    回覆刪除
  4. 有得用又有禮物收,真係要俾個筍呀
    [版主回覆07/10/2010 15:09:00]係呀,呢d workshop真係多多都唔怕去~

    回覆刪除
  5. 我想問下你用左邊個APPS黎影相呀><? 可唔可以話我知呀:( 謝謝你!
    [版主回覆03/28/2011 12:36:00]無特別用咩apps去影喎~

    回覆刪除
  6. 但係點整到一格格既效果呀?
    [版主回覆03/28/2011 13:04:00]我用photoscape呢個freeware整既~

    回覆刪除