2010年3月13日 星期六

CP舊同事聚@廖宅


今天晚上囡囡又和我出席朋友聚會了,原本是由JJ媽牽頭的舊同事聚會,由於有3個小朋友,所以最初也是打算來我家的...可惜JJ媽最後因病缺席,於是地點就改了到舊同事的家 ~ 廖宅是也!


一直也想到廖宅參觀呢,終於到訪了....廖宅坐落於長沙灣,是晚我們一嚐這區不錯的山東餃子館外賣!囡囡雖然已經吃了自家的一大碗粥,可是還要和我們同享晚餐,最愛吃這裡的素餃,大大話話都吃了3隻有多,還有山東燒雞,麻醬涼麵,湯麵....飯後更有舊同事特別買來的Awfully蛋糕做甜品,朱古力加香蕉味果然沒有令人失望....囡囡當然也有吃!這晚囡囡實在吃了很多呢~


和這班舊同事聚會,每次都能嚐到美食,真開心....舊同事將會轉新工(其實是回歸才對),希望她能獲派一個好的posting吧!不要太辛苦啦!


3 則留言:

  1. 咁勁亞b食咁多, 請問佢而家是否好多teeth呢
    [版主回覆03/16/2010 22:09:00]12隻牙仔啦~

    回覆刪除
  2. ABBY真係好食得喎!
    [版主回覆03/19/2010 23:36:00]係呀,真係無誇張架~

    回覆刪除
  3. 多謝你, 今次的posting好滿意呢, 總算不枉我之前的一番掙扎!
    終於有機會親眼見到Abby的為食樣, 不斷指住D餃子, 眼睛又放亮, 很搞笑啊!
    [版主回覆03/19/2010 23:36:00]咁咪好lor,開心晒!
    諗起個晚佢個為食樣就好笑,我地都要行埋一邊呀,哈哈~

    回覆刪除