2010年3月20日 星期六

She.com X SOFINA 春夏美白防曬工作坊


我剛剛才完成sofina試用beauty blogger對新出whitenting系列的用後報告,想不到我又抽中了出席今天She.com X SOFINA 的春夏美白防曬工作坊!


工作坊位於金鐘海富中心,一踏進去就看到今夏sofina強勢推出的一系列產品(whitening系列,防曬系列和Primavista底妝系列),也正是今天工作坊的主角!中心旁排列著sofina及花王旗下其他品牌的產品(Curel,Liese等),不過放心,工作坊的目的並非要做生意,絕無推銷成份,呢度唔賣野架!



另一邊就係工作坊的setting,每個位都有一系列sofina產品,一邊聽講解大家一邊跟住試用,好正架!Close up產品俾大家睇下先~



Primavista底妝系列



whitening系列,



防曬系列


除此之外,sofina仲好細心的提供飲品呢...係工作坊開始之前,sofina的BA會同各參加者做個skin text,而我既結果係:肌紋不錯(即係三角紋理清晰飽滿),不過好多雀斑既我,檢查色素就當然係唔合格啦...哈哈~


因為期間會試用產品,所以開始前都請大家去洗洗面....我第一次用sofina去年推出的炭酸泡沫潔面,原來感覺幾refreshing喎,唔錯唔錯!之後就由日本來的關根智子小姐開始講解同示範,而大家都一齊試用...lotion-->抗皺精華-->美白精華-->去斑筆-->面膜-->防曬-->Base



基本上,除左美白精華和去斑筆已經用緊之外,其他都係差不多也是第一次試用的:


抗皺精華:雖然感覺rich左少少,不過滲透後效果好似唔錯,得得地咁,哈哈~


美白面膜:係2片設計,都好貼面...而且真係好多精華素呀...敷左10分鐘,仲熄燈同開香薰...感覺好似做緊facial咁relax!


防曬:我一向都係sofina的防曬粉絲,今次係改良了的sun protector,質地好似仲薄左,而且真係少左d泛白,我覺得非常好呀!加上產品設計成一枝枝,帶出街比前更方便和慳位!


Long Keep Base: base我就好少用,因為我就唔化妝既...不過呢個base都係好水,質感不俗...而且sofina做左個實驗,真係keep到個妝架喎(下面相中2個樽仔可見),好神奇呢!


之後由sofina maketing的Josephine講解各新產品的特點後,工作坊也就差不多結束了!



最後當然就係大家最開心的時刻,係收禮物啦....每人都獲贈一系列sofina產品!差不多整條line的產品都有:


Beaute Massage Foam Cleanser, 170ml ~ $260


Beaute Lotion, 160ml ~ $240


Whitening Essence, 22g ~ $420


Whitening Stick, 3.7g ~ $450


Whitening Mask, 1盒6片 ~ $280


Beaute day protector SPF24, 32g ~ $270


Beaute day protector, SPF50+, 32g ~ $270


Primavista long keep base, 25ml ~ $260


總值$2450!!!!!!真係自己去專櫃買野都未試過買咁多,sofina真的懂回饋顧客!除此之外,也有附送花王其他產品試用(Curel,樂而雅和Asience)...這個夏天用什麼護膚品已經不用煩惱了!



沒有留言:

張貼留言