2010年12月7日 星期二

1207的晚餐 ~ 豆乾蟹柳蒸蛋 金菇肥牛粉絲煲


12月7日,星期二


我已經有一星期沒有煮住家飯了,不能再這樣下去!這天天氣開始轉冷,更令我想煮餐暖胃的飯!


午飯時間在超市只買了一盒特價肥牛($19,原價$33)和十元4包金菇...下班後便直接回家去,再在家樓下買了塊豆乾,就簡單的弄了這兩味菜!


豆乾蟹柳蒸蛋(約$6)


這次蒸蛋十分成功,非常嫩滑,味道又好!加上內裡有囡囡愛吃的豆乾粒和蟹柳粒,只是這一味就夠她用來下飯!囡囡一人就差不多吃了半碟!吳爸爸也讚今天的蒸水蛋很好吃呢!


金菇肥牛粉絲煲(約$25)


想吃後有溫暖的感覺最方便就是煮煲菜啦!最簡易的金菇肥牛粉絲煲,雖然沒有用惹味的汁底來煮,不過清湯清清地也不錯!



可能天氣冷,大家都很開胃,所以所有食物都吃光光,沒有多餘的給我留飯盒了!


3 則留言:

  1. u make a lot Yummy Food...
    [版主回覆12/08/2010 23:41:00]多謝...不過其實我真係唔算煮好多,而且都係好普通既家常小菜!

    回覆刪除
  2. 哈,咁證明你呢餐真係煮得好好味道呢,不過,不是一早留起餸做飯盒的嗎
    [版主回覆12/13/2010 12:16:00]唔係架,我通常係睇下有無食剩先留既,不過我通常係煮多左,所以通常都有得留...除非好好胃口或我煮得少左就無得留架啦~

    回覆刪除