2010年12月29日 星期三

無力感

12月29日,星期三


囡囡的學校28和29日仍是聖誕假期!由於我和吳爸爸的假期已經買少見少,所以還是決定這2天將囡囡交由嫲嫲照顧!可惜奶奶每次都是好心做壞事,這次就令囡囡皮膚敏感了!


我們並沒有要求奶奶幫囡囡沖涼,但她總會和囡囡換衣服,這次更幫囡囡洗白白!本來也沒為意,但是晚上囡囡就開始痕癢,我想應該就是對大人用的沐浴露有點敏感吧!結果我們漏夜起來幫囡囡再沖涼才可以讓她安心睡覺,可是一雙腿和一對手就已經抓到像沙紙般粗糙!我和吳爸爸的手腳比她還要滑好幾倍!真的令我很心痛!


總覺得這些問題可以避免發生,就是因為不能親自照顧才弄成如此情況!這兩晚也因此回奶奶家吃飯!雖然不用自己煮晚飯,但回家的時間就是晚了,感覺比自己回家煮飯更少了時間...我不喜歡這樣的日程!讓我覺得沒有了自己的家,感覺很差~


我想我是要自己經營一個家的人,縱然辛苦卻是我所喜愛的!很希望能把吳家經營得好一點!可是我卻在擔心囡囡升讀K1時的景況!!


這個2010年尾讓我心情一直低落,很大的無力感,唉~~~


5 則留言:

  1. 加油吧! 絕對明白你現在的心情, 雖然未能幫得上甚麼, 但我也相信事情最終會得到解決的, 給你一點正能量!!!
    [版主回覆01/03/2011 23:44:00]多謝curtis媽....希望可以如我所願就好啦!

    回覆刪除
  2. 如果真係同奶奶唔夾,有時搵下媽媽幫手得唔得?
    [版主回覆01/03/2011 23:46:00]其實最重要唔係奶奶或是我阿媽,係我唔想搵佢地湊....而且我媽其實亦唔多願意幫手,路程又更遠呢....

    回覆刪除
  3. 好明白你的無力感... 我也是不願意給奶奶及媽媽湊, 總想親力親為...
    過去的年半, 一一病或放假, 全都是我或老公請假湊她的... 不過好似你地咁, 因為AL無咩剩, 在11月一次一一病, 同剛剛的假期, 都好不願意叫了媽媽奶奶來湊...
    其實, 我都一直想問... 點解k1你都會選擇半日? 除非你做全職媽媽啦, 否則你都要找老人家幫手啊...到時不能控制的更多... 感覺上你都是跟我一樣希望自己全權control女女的教養的... 所以我不太明白你會捨得考慮半日...
    我明白你選的一些心儀學校都是半日, 她似sc 咁, 人家是半日真的沒有辦法, 但...入讀心儀學校好一點, 還是自己control教養重要一點? sorry, 不要覺得我多事... 只是... 一直覺得我跟你在這方面似一點, 都是不喜歡把女兒交外人湊.... 所以只想分享一下感受~
    [版主回覆01/04/2011 11:54:00]其實我對半日制都好掙扎,不過我覺得K1係開始真正學習既時間,3歲已經唔細,唔可以因為我自己既照顧方式(prefer全日)而不考慮課程和升學問題!
    當然我並不覺得全日制的學校不及半日制,但感覺全日制的學校在語文學習上(特別是英文)反而不及大多數的半日制...其實我唔想用假期去上有關學術既興趣班,如果學校係有足夠師資係呢方面,我好想安排佢係學校學就夠,呢個係我特別鐘意SC既原因!至於其他報考既半日制就係因為一條龍既關係,因為我知道幾年後考小一時的情況會如何瘋狂,如果有一條龍係手,無論到時考直資/私立與否,自行分配能否成功,感覺都有條不錯的後路,作為家長我相信安全感會大好多...而且全日制的好處主要都是訓練自理,而ABBY係呢方面經過嬰園同N1學習,基本上都已經非常掌握,我覺得係時間將於學校的學習重點轉向現時我比較忽略的學術層面...這些一切都是我報考半日制當中的因素....幼稚園在我看來和嬰園及N1作用是有所差別的....
    當然不論情況如何,家庭教育才是最重要!但我不覺得這與讀半日制學校有抵觸(當然只是暫時覺得,實際情況如何還是未知之數).......我覺得3歲基本性格已經形成,最理想當然可以事事由我教育,但如未能也是小朋友學習的一種經歷,世界原是有很多不同的準則...我相信只要我表明立場,貫徹地讓她知道什麼是正確,她是可以理解的!現在很多時abby都知道嫲嫲做不了她的靠山...嫲嫲只是一個暫時的照顧者...當然我是積極的說服吳爸爸讓我做FT媽...
    雖然我未安排好如果K1返半日的安排,但無理由因此就完全放棄唔考,所以都係考左先算,收左先再從詳計議!不過暫時有offer的都是全日制...我亦唔排除就算有半日制收左,最後諗唔掂都係讀番全日制,但肯定的是現在讀的那一間是不打算直升的了!

    回覆刪除
  4. 啊... 明白了...
    其實最重要是選一間適合的學校給囡囡~ 不過話雖如此, 有時我都不知怎去決定適合不適合~ 似乎都係睇家長要什麼~
    加油啊... 努力爭取做FT mama啦...
    [版主回覆01/05/2011 13:19:00]係啦,就係想搵到一間適合的學校...不過我都覺得好在乎家長既要求係咩....
    我相信一定有成為FT媽媽既一日,只係要等到幾時就真係唔知啦.....

    回覆刪除
  5. 努力呀!一定諗到方法解決呀!!!!!
    [版主回覆01/12/2011 11:01:00]係,會加油~

    回覆刪除