2010年12月18日 星期六

Pokka Cafe@Whampo


12月18日,星期六


因為下星期囡囡的學校還有聖誕派對,要準備$30的禮物...加上平安夜也有派對要準備禮物,所以決定晚上帶囡囡出外選購!最後到了黃埔的吉吉島,就連吳爸爸也順便買下公司和同事的交換禮物呢!


之後順便吃晚飯,囡囡選了吉吉島內的Pokka Cafe!吳爸爸要了個set dinner(主菜:羊扒拼雞扒),味道不錯!



本來想叫兒童餐給囡囡,可是她卻說要吃包包!最後在三文治類中叫了這個肉醬漢堡熱狗!囡囡其實先吃了吳爸爸半個餐包,半碗餐湯,然後真的差不多吃下了整個熱狗!



上下兩片熱狗包,囡囡只吃剩一角仔(因為那角仔包邊較硬之固),而漢堡也吃了半塊!我就吃她剩下的半塊漢堡,沙律菜和薯角!我沒有再叫東西吃了,勉強都叫飽,只是再叫東西吃又太多,所以不叫了!而吳爸爸晚餐的甜品是朱古力摩士,囡囡又釀著要吃,結果又給她吃光了整件!超厲害!


這一餐承惠$187!


4 則留言:

  1. Abby真係超級食得呀
    [版主回覆12/21/2010 22:46:00]佢見到鐘意既野食真係可以食好多架~

    回覆刪除
  2. 大細少都鐘意去Pokka Cafe食飯架, 最愛冷烏冬!
    [版主回覆12/21/2010 22:46:00]咁我下次試下先~

    回覆刪除
  3. Pokka  Cafe d食物質素很好,以前我也經常幫襯....而家冇去,想慳$ !!
    [版主回覆12/21/2010 22:47:00]所以咪只係叫左2樣野,唔想食太貴lor,哈哈~

    回覆刪除
  4.    多謝訂閱支持!誠邀參加我的 on-line party,25號開始喇!

    回覆刪除