2010年12月8日 星期三

1208的晚餐 ~ 蒸東星斑柳 洋蔥豆乾雞丁 上湯豆苗


12月8日,星期三


今天再接再厲,午飯時間又去超市買餸,給我看到特價的東星斑柳!雖然吳爸爸不吃魚,但想到囡囡可以吃就忍不住買了!雖然只是小小的4片魚肉,但已經足夠我和囡囡吃,而且是東星斑啊!原價$29,特價$16,也算很抵呢!


極少蒸魚的我無謂買一大枝蒸魚豉油,自己調教更為好味呢!


蒸魚豉油 = 水/雞湯 + 老抽 + 生抽 + 糖


份量都係自己試味啦!因為魚柳薄,我只是蒸了2分半鐘,都已經熟晒!我自己就幾滿意!



另外在超市也買了一塊特價雞扒($8),加上家中的洋蔥和豆乾,就弄了這味洋蔥豆乾雞丁!



加多一碟菜吧!突然想起豆苗,雖然豆苗一向比其他菜貴,但我卻特別愛吃!下車回家前趕去街市買了半斤($10)!一時想不起豆苗是菜葉,半斤的份量原來比其他菜來得多,最後也只是煮了一半!簡簡單單用上湯煮就好了!



計一計,今晚有東星斑,有豆苗也是花了$35左右,好抵!


5 則留言:

  1. 未食早餐既我一早上你個blog...更肚餓...ahhaha
    [版主回覆12/13/2010 12:11:00]咁下次食完先黎睇啦~

    回覆刪除
  2. 咁抵食嘅東星斑..我都想買番包啊!
    [版主回覆12/13/2010 12:11:00]係呀,真係好抵食~

    回覆刪除
  3. 東星斑好味,你仲要買到咁平的,叻.
    吳爸爸連少少魚都不吃的嗎
    [版主回覆12/13/2010 12:12:00]佢真係唔食魚架,除非真係無野食~

    回覆刪除
  4. yummy i love FISH ....
    [版主回覆12/13/2010 12:13:00]我都好鐘意食魚架~

    回覆刪除