2010年12月12日 星期日

Blog Gathering ~ X'mas Party(美食篇)


12月12日,星期日


今晚是12月參加的第1個聖誕party,亦是相隔3個多月後的第2次煮食blog友聚會!上次的聚會認識了多位煮食高手,其中Gu媽更於此後常常留言(不論是不是煮食的題材都會看),感覺親切!看到Gu媽說開派對,我毫不猶豫的就報名參加!


這晚我又再認識更多煮食高手,由於每位都要準備一款食物,所以是晚的派對美食非常精彩!


先有Gu媽精心打造的薑餅Gu家、聖誕小蛋糕和糖糖!嘩,靚到唔識形容!



之後有甜點高手呀芷的檸檬撻和草莓卷蛋!


我最初還以為是購自酒店的甜品部呢!


味道仲要係一流,我家abby吃卷蛋時真的吃得超快!



還有很多其他精美的派對美食,但很多我都分不清是誰弄的!



而小妹我就弄了這個芝士焗薯蓉釀蜆殼粉!


其實我自己就幾滿意,可惜凍左之後味道差好遠!


剩下的我留起做明天的午餐了!


實在於我制作時,吳爸爸來來回回在我身邊說


"好似好複雜咁喎~"


"為什麼我沒有吃過?"


"好香喎!"


可惜最後我都無留番少少俾佢試


最多遲d再整俾佢食啦!



今晚我同囡囡都食得好開心,多謝Gu媽的安排!


6 則留言:

  1. 你影得最齊相喎
    [版主回覆12/16/2010 13:13:00]係咩?不過無你地個d影得咁靚~

    回覆刪除
  2. 個個MAMA都係高手,好勁呀!!
    [版主回覆12/16/2010 13:14:00]唔係個個媽媽黎,但係就個個都係高手,我呢d真係唔入流啦~

    回覆刪除
  3. 芝士焗薯蓉釀蜆殼粉,我都冇食呀!太多野食啦!搵日教我整!
    [版主回覆12/16/2010 13:15:00]呢個好簡單,我諗你都估到點整...只係要d預d時間啦~
    無食都唔緊要,因為凍左都唔係太好食,要熱辣辣食先得呀~

    回覆刪除
  4. 我都仲係好掛住Abby, 我也開始恨女恨到
    下次既dessert & cake decoration 既gathering 妳都要呢一聚
    要多多各妳學習揍小朋友 & 煮食心得呢
    再次多謝妳同Abby比左個難忘既晚上我地
    [版主回覆12/16/2010 13:17:00]呵呵,睇黎你中左毒...咁你快d同Gu爸努力啦!
    你預我既話一定到,仲會帶埋abby黎一齊學,佢都好ok架,哈哈~
    煮食心得應該係我向你學習至岩,湊小朋友我就可以教你,"揍"呢就唔好啦~
    你唔好咁講,應該係我多謝你先真~

    回覆刪除
  5. 仲要向妳學習中文 , 湊湊湊湊湊湊 ----> 哈哈哈
    我要罰抄100次
    [版主回覆12/17/2010 13:49:00]哈哈哈...其實初頭唔覺既,覆你留言時先發現咋~

    回覆刪除
  6. 個個都整得好靚,廚藝高手呀
    [版主回覆12/21/2010 22:51:00]佢地真係世外高人黎架~

    回覆刪除