2006年6月7日 星期三

606的晚餐


今天的晚餐有:

海南雞菜飯(用x雲生既海南雞湯再加切碎左既白菜仔及幾件雞煲飯就成為了這個有味飯,好味

)

北菇蒸雞(d雞都好嫩滑)

香腸炒蛋(今日d蛋炒得熟左d)

煎素鵝(第1次整,味道都ok呀,不過就無出面食個d咁脆,好似比係街食既實左d)

白灼小白菜(唔想煩咪用剩餘既海南雞湯灼熟d白菜lor

)

 


2 則留言:

  1. 請問哦~~ 是不是香港人 一餐都準備很多菜? 我看港劇 都是這樣 即使2個人吃 也有4~5樣菜 好豐富呢 看你的晚餐 通常也是這樣 兩個人吃那麼多菜  感覺真幸福呢 我跟男朋友 通常都是煮2樣菜而已 如果我哪一天煮三樣菜 他都會問為什麼今天煮那麼多   其實我本身也很喜歡一餐裡面吃那麼多樣菜 所以 每次看你的晚餐 都忍住口水

    回覆刪除
  2. 哈哈,因為我同老公都好大食麻 而且我還要留起些飯餸做便當呢(我和老公都帶飯番工~慳$) 所以雖然只係2個人食飯,都可以煮多幾樣餸菜啦,咁樣食起來又無咁悶,會開心d架  

    回覆刪除