2006年6月25日 星期日

忙裡偷閒之蘇梅行 ~ Day 3.1




早上同海獅玩完返酒店係12點左右,而12點半又會有人黎酒店pick up我地去今日第2個重頭節目,做spa啦!

今次我選定左Eranda spa,最主要原因係見到人話有pick up service,於是我又send email去問下呢期有無special promotion,結果佢地話包接送(過程有少少曲折,我會係後記講清楚架啦)同埋做緊一個叫"Eranda Summer Breeze"既promotion package,原價3900 bath,如果1p.m.前開始就只收2400 bath,所以我book海獅10點而做spa就book 1點開始,佢地12點半就黎酒店接我地啦~

由於太多推介既Spa都係附屬於酒店內,我想只係搵一間專門做Spa既,結果得番4,5間列入考慮之中,而Eranda Spa除左包接送吸引我之外,佢仲係獨佔一個山頭,好大自然feel呢,落左車要行拾幾級樓梯去reception,沿途有好多指示牌寫住"Keep quite"

呢個就係reception既入口

reception職員好親切,一坐低就有杯welcome drink,同我confirm package之後就俾我地選香薰油

遠望既景致令人心曠神怡

放好私人物品入locker後就去做第1樣野

Herbal steam & Plunge pool (約30 mins)

呢個係Plunge pool ,旁邊係個好似山洞咁既蒸氣房,好大自然

之後職員引令到私家房,首先係30 mins既

老公 -- Red clay body wrap

我 -- Sesame body scrub (手勢唔錯,d黑芝麻好香呢)

呢條就係行去我地私家房既樓梯啦~~

沖身後就係90 mins既 Eranda Signature Massage,嘩,真係好掂呀,全身所有部位都有按摩到,周圍都係青翠綠林,感覺真係同係香港既spa差好遠呢....

完成整個treatment後仲有refreshing既drink同小食俾我地添,成個過程無比relax同享受

老公舒服到唔捨得走呀!!

最搞笑係我地想俾錢時,職員叫我地等一陣,隔左陣就問我地要去邊送我地去chaweng,我地指左去iyara plaza之後就送我地去上車,我同老公好奇怪,點解仲唔收錢既

上車前老公再問佢收錢,點知佢話係free喎(其實佢係指個接送服務),我同老公即時好驚訝,然後佢先知原來未收我地錢,先上番去俾咋...我地見佢地做得咁辛苦,就咁走左實在於心不忍,結果我地都好誠實咁俾錢

2400 bath x 2 = 4800 bath


1 則留言:

  1. 嘩...我4月去都plan左去呢間做spa呀,想問你一d野, thx..
    1)請問做果時可唔可以同男友一齊o家?
    2) 原來可以o係HK book定o家?你預早幾多book o家?
    3) 其實早上做spa會唔會好怪呀?
    其實你地好lucky呀,因為我睇到其他b網友講, 呢間只係pick up service, 而唔係free o家, 即係接送係要比番$ o家... 
    thx
     

    回覆刪除