2006年6月24日 星期六

忙裡偷閒之蘇梅行 ~ Day 2

2006年6月22日

第2日食完個豐富早餐之後既節目就係外島遊啦~

我出發前已經用email訂左去龜島Koh Tao同南幽島(又名海鷗島)Koh Nang Yuan既tour,當然黎到Samui要打去re-confirm啦

我係幫襯Grand Sea Tour既,佢係胡慧沖個本《蘇梅好路數》推介既,仲有8折coupon,我無咩時間再去seach其他agent,咪信阿沖哥lor~~

個tour既價錢包左來回接送酒店,午餐,浮潛用具,仲有汽水添

佢地都好準時7點半到酒店接我地,就去佢地自己個私人碼頭等出發啦,出發前都有d飲品小食免費提供架

呢2個島都幾遠,坐快艇都要成1.5小時,好彩我同老公都唔會暈船浪,不過真係幾拖下架,頂唔順既真係要考慮清楚去唔去啦

之不過呢2個地方d水真係好清,係浮潛既熱點,我同老公都係第1次試浮潛,所以都有少少驚架,不過著左救生衣就真係唔使驚既...海底世界真係好靚呀,仲有好多唔同顏色唔同種類既魚添,我見到既有

青衣,珊瑚魚(e.g. Mo仔),海膽,劍魚,斑馬魚.......

雖然我地無防水相機,不過我地都有餵魚魚引佢地遊上水面影相架,d魚唔怕人架

我地既浮潛look,不過前一手都唔知邊個用過,真係有d唔衛生呢

呢度就係南幽島,其實係d沙將3個島連埋左

經過一日既浮潛,我同老公都晒黑左好多呀

呢個local tour收費如下:

1600 bath x 0.8(沖哥既coupon) + 1600 bath= 2880 bath

 

 


2 則留言:

  1. its not the cheaper one, I was 1400 b, I will have a price more cheaper than me!

    回覆刪除
  2. 南幽島真係好靚靚靚呀~~~~

    回覆刪除