2006年6月24日 星期六

忙裡偷閒之蘇梅行 ~ Day 2.1

經過一日浮潛既戶外活動,我既體力都透支左唔少,當agent送我地返到酒店時,我地沖涼梳洗完都休息左一陣先再考慮夜晚既行程

由於我地既體力都係得番3成左右,我地決定只係Lamai既大街行下,兩旁都有唔少既餐廳同酒吧,行行下仲發現麥當當既足跡,老公話一定要同雙手合十既麥當勞叔叔影番張相喎!

行下行下,見到一個小型既夜市,數一數,都有6,7檔車仔檔,我同老公觀察左一輪,覺得都應該無問題,就決定簡簡單單係呢到食我地今晚既晚餐勒

呢碟炸雞只係25bath,即係大約5蚊咋,買時好香架,不過食落就太um啦,麻麻地

反而呢碟豬肉炒飯唔錯喎,都係30bath,即係6蚊咋,好抵食呢~~

之後我地去左7-11買左d飲品同零食返酒店睇世界盃

不過我真係太累啦,無幾耐就已經zzzz左啦,老公見無人陪佢睇波,就同我一齊早d休息啦



1 則留言:

  1. 那邊吃的都幾便宜喔 炒飯看起來很好味

    回覆刪除