2006年6月13日 星期二

613的晚餐


由於星期尾老公同我都各有約會,唔會係屋企食飯之外仲會有一定既花費,因此今日我又懶得去買餸,番屋企睇下有咩物資煮野食

結果整左呢個芝士焗午餐肉茄醬通粉,係焗緊既時候,老公不斷話好香好香,因為我將所有尚餘既芝士都用晒舖面,份量自然被平時多,所以咪比平時香d~~

焗午餐肉食落唔覺肥膩,加埋自家制既茄醬(之前整得太多淨番既,份量都有一大盒),味道都夾得唔錯

唔知咁樣配搭算唔算fusion菜式呢

哈哈



3 則留言:

  1. 每次看到你的食物 都是一大碟的 看上去真的很爽 可以吃那麼多   放了那麼多 cheese 我都想吃 濃濃的 cheese 一定吃到爽

    回覆刪除
  2. 應該是「613的晚餐」

    回覆刪除
  3. 係喎係喎 等我改番先

    回覆刪除