2006年6月25日 星期日

忙裡偷閒之蘇梅行 ~ Day 3.2

做完spa之後,佢送左我地去最繁榮既chaweng大街,我地黎左2日都係第1次行咋,時間已經去到差唔多5點!

條街好長好長,果然比去lamai熱鬧好多,商店一間接一間,係shopping既必到之處...由於一早同海獅玩再去做spa,我地都係靠早上個頓豐富早餐支持,於是去左burger king share左個餐頂下肚

基本上我地都無咩意慾購物,不過一場黎到點都要買d野既,咁我既首選當然係Boots既產品啦,不過我無用開呢個品牌都唔知邊隻好,最後買左一支toner俾老公同一盒花花膊眼貼,俾錢時有得抽獎,我抽中左下次購物有85折,於是我係下一間Boots加買多支clay mark勒

問老公今晚dinner點解決,佢睇左一陣本旅遊書,之後話去食Poppies~~好,咁我地就去呢到啦

同Pation一樣,Poppies都係幫住個海灘食野架,個view一樣咁正,時值7點左右,個天都未黑晒

我地叫左coconut,我地懷疑係咪係樹上拎落黎呢,你睇佢都無去晒皮架,話時話,蘇梅島真係好多棷樹架,成個山頭都係棷子樹,名符其實係棷林樹影呢~~

我地叫左個傳統泰菜套餐,5樣野分別係

蝦餅,冬陰公,泰式通菜,咖哩鴨胸同埋辣子雞肉

佢地好得意架,一個個小盎上,唔好睇佢好似細細碟咁,我地覺得份量剛好,仲好好味道添

老公不知幾滿意佢既選擇

食完飯,我地就打道回府,第1次叫的士,最後300 bath成交,我覺得都係貴左d架,不過個天開始落雨就放個司機一馬啦

 

 

 


 


4 則留言:

  1. 哇~~ 你們吃的晚餐好像很正喔 有沒有逐一的照片看

    回覆刪除
  2. 這次沒有逐一影啊,因為太心急吃了,haha

    回覆刪除
  3. 看到你的照片都覺得   一定是很好吃 趕著吃了

    回覆刪除
  4. 本來我都想去poppies食dinner架, 可惜我果時岩岩撞正佢裝修呀!!

    回覆刪除