2006年6月13日 星期二

9月新娘午餐聚會

繼上次3月尾既聚會後,我地呢班靚太已經話搵日約食晏

由於好多靚太都不約而同係金鐘附近上班,約齊人既話都可以有8個人架....

今次我地又去左名都酒樓飲茶,天南地北無所不談

之不過我發覺每次我地都無人有相機,

咁多次聚會都好似無一張大合照...

我諗下次再聚一定要影番幅相留念


3 則留言:

  1. 係囉,下次一定要影番幅相 每次見九月新娘,都好開心

    回覆刪除
  2. 嘩......Yan 你好勁呀,基本上只要有食得既野o係你手上,都可以變成一道好味既菜色,不如你開班教煮餸啦.......不如我地搵個weekend搞個大食會,每人整一樣野食呀..... ,咦.....如果地點係中環,咁我地咪變左賓賓囉...

    回覆刪除
  3. 太過獎啦,開班教煮餸我邊夠資格呀 搞大食會我就舉腳贊成

    回覆刪除