2006年6月12日 星期一

612的晚餐


今天因為大大老闆生日,我呢個小經理都要夾錢出份力,就咁無左3位數字既$$$$

無法啦,今晚既晚餐唯有用屋企既物資黎煮以補貼番呢筆支出

結果我整左芝士煙肉併咸牛肉白汁意粉,其實煮法同星期六個意粉一樣,不過今次我加左咸牛肉,同埋經過上次,今次個白汁炒得均勻左,賣相我又整靚左,感覺即刻好似好味左呢

味道果然唔錯,老公話加左咸牛肉比星期六個款更加飽肚


4 則留言:

  1. 我都非常的喜歡吃義大利麵 不過很久沒有自己煮了 看到你的義大利麵 又流口水了 外面吃的  每次都嫌不夠吃 (我都很大吃的阿) 所以都要找一天自己煮了

    回覆刪除
  2. 我也很喜歡吃意粉,老公就一般,他愛吃麵類多些... 從前我多煮黑椒炒意粉,呢期鐘意整白汁 ...最重要是不太複雜,方便就好了 你愛整什麼味道呢?交流交流吧

    回覆刪除
  3. 我喜歡番茄汁 帶酸酸的味道 而且喜歡多點cheese 粉 比較香   黑椒的沒有吃過 你下次煮來看看   比較麻煩煮唷

    回覆刪除
  4. 黑椒炒意粉也很簡單的,可能之前整得太多, 所以都好耐無整啦..等我下次煮番先得 我也是個芝士狂,最鐘意用芝士配意粉,超好味呢  

    回覆刪除