2006年6月24日 星期六

忙裡偷閒之蘇梅行 ~ Day 1.1

浸完左個按摩浴之後又係時候去食晚餐啦,今晚唔出去wet啦,就留係酒店既餐廳Patio食啦

Patio都好出名架,好多guide都有推介,我仲有張9折coupon,當然唔可以錯過啦

晚上既Patio比日間既感覺唔同左,多左幾份浪漫

中央既高高掛燈幾靚~

原來samui既餐廳一開始只會俾drink list你,要你order左飲品之後先會俾main menu你睇架,於是我地就係咁易叫左2杯iced tea算啦

呢個類似米通既食物係送架,都幾好味

本來係叫左個泰式既頭盤,點知waiter之後話無喎,咁就改左呢個西式既炸魷魚圈,唔錯架

主菜點都要個泰式風味既,呢個係青咖哩雞,好香好香,不過一d都唔辣,o岩晒老公啦,d汁當然最適合送飯,佢d飯好得意,用張蕉葉卷成圓錐形蓋住d飯架

老公見另一台個pizza好似好好味咁又要叫一個,味道都幾好

飯後再叫甜品,我要左個南瓜棷子糖水,原來係熱架,好多南瓜肉同棷子肉,不過我覺得甜味多左少少,而老公就叫左下面呢個,我唔記得叫咩名,我試左唔係好鐘意,因為我本身唔鐘意食nuts既,不過老公就覺得幾好味

今餐我用credit card找數,用埋coupon折實為港幣$237,都唔算好貴...

食飽飽行番房,途經酒店既library,就上去影幾張相,有棋玩添喎



1 則留言:

  1. 很喜歡你這樣的介紹 很仔細 讓還沒有去過samui的我  可以很詳細的了解一切 看你吃的 green curry 好像不錯 我還沒有吃過 green curry 一直以為會很辣 見你介紹  才知道不辣呢 那個炸魷魚看起來賣像都幾好 而且好像很好吃 那個你不覺得好吃的東西  是不是用香蕉做的?

    回覆刪除