2006年7月29日 星期六

729的晚餐

老公病了,整個下午都睡著了...於是我決定晚餐整個酸酸甜甜既芝士蕃茄焗豬扒飯,希望可以增加老公既胃口....

原來係屋企整焗豬扒飯一d都唔容易架...出左去買新鮮既梅頭豬扒,腌完之後就煲定d飯

跟住煮蕃茄汁,除左蕃茄當然仲有洋蔥紅蘿蔔做配菜啦

仲有要炒飯底,煎豬扒...整好晒先入得焗爐

終於有以下既製成品....唔錯,味道同出街食差唔多喎,第一次就成功左...yeah

老公都話好味,不過叫我下次買d再厚身d既豬扒...好,下次再黎過



4 則留言:

  1. 睇落好似好好味...好勁呀... 賣相仲同大 x 樂 差唔多..努力努力

    回覆刪除
  2. Yan 次次上嚟睇你既野我都會睇下你既傑作希望可以偷師,一睇完我已經覺得好肚餓,好想食喇,但係叫我自己煮,我又真係好懶,哈哈...........我決定今晚去大X樂買個焗豬飯食先  

    回覆刪除
  3. 阿Thy :哈,我都係偷食譜既師咋...我前排都好懶,不過煮番之後又有心機努力啦 碧姬 :多謝..味道都幾似架,不過塊豬扒當然無人地整得咁鬆軟啦

    回覆刪除
  4. 淨係睇個賣相已經知道掂! 我好鍾意食焗飯,不過老公就麻麻地。。。

    回覆刪除