2006年7月29日 星期六

保險

一直以來,我都唔覺得保險係一種必需品,特別當大家話買保險用黎儲蓄我仲覺得無需要

我自己都識儲蓄啦,點解要將自己既錢放係保險公司度,又諸多限制...結果一直都無買過保險(我都拒絕左好多做保險既朋友架啦)

到籌備結婚時,老公已經叫我買份保險,佢話驚我有咩事(例如大病),佢唔夠錢醫到我好番喎

不過拖下拖下都係未買...我都知醫療費真係好貴,所以我覺得醫療保險都係唯一我有興趣買既一種保險

加上年紀又開始大啦,有病既機會被以前大好多,又聽多左周圍一d不幸既事情,所以覺得都係時間買一份

結果有個大學同學剛巧找我,我咪睇下lor...真係o岩時間,如果係以前我就算聽左都唔會買

雖然朋友介紹左份投資相連終身壽險,本來都覺得唔錯既,不過當我再細心一想,我都係覺得我只係須要一份純粹既保險就足夠,(而且我都供左MPF啦,作用同人壽都係一樣之麻),所以最後我係生日前決定左買

醫療+危疾+女性既保險

一直無供開保險既我,當然覺得好肉痛啦(我選擇左年繳),不過諗真d,用呢個價錢保自己既健康都係好抵既(有時買護膚品都用左咁多$啦),而且都算係了左老公一件心事

當然我唔希望我要動用呢筆保險啦


4 則留言:

  1. yan, 我都係一個"唔覺得保險既一種必需品"既人, 第一次想買, 係果時miscarriage後,好認真研究過,不過睇睇下,原來話1年內懷孕定bb出世又話唔包/保... so睇睇下又放棄~ 之後有左bb,都有保險朋友話要同bb買,結果... 今個月先只係同bb買左份住院... 叫做買左喇... 第時有時間, 真係請教下你, 你份保險保咩, 可以令一個原來無興趣既人都願意買~ 我次次睇, 都睇到眼花

    回覆刪除
  2. 哎呀! yan, 你點可以輕視保險架, 我一出黎做野就買囉, 唔係為自己都要為屋企人打算啦, 萬一我有咩事, 阿爸阿媽點算呀? 而且買保險又可以當儲錢, 都無咩唔好呀!  

    回覆刪除
  3. Yvonne Lui :其實到宜家我都唔係好想買架咋,不過老公要求,我又無初初咁抗拒,見有餘錢咪買一份了左老公件心事lor....如果你老公或屋企人唔特別要你買,我覺得都唔一定要架 SON SON :唔一定既,各人既價值觀唔同,我唔反對人買保險,保險係有一定既作用,不過亦唔係d人講到咁非買不可...就連我屋企人都唔係好信保險,所以令我有呢個思想卦...而且我唔係咩家庭經濟支柱,所以其實我覺得唔買係無大問題

    回覆刪除
  4. 其實同仔仔或女女諗諗教育基金都應該, 有時間睇睇我的blog吧。It's useful 真慈愛的父母親為兒女著想, 應該這樣做。

    回覆刪除