2006年7月18日 星期二

決定後的反思

最終我都再次遞信俾老細,今次大家都無咩可以再講

結果今日大老細叫我上去同佢傾下計,原來今次由大老細開口作出挽留...

講真呢份工真係無咩大問題,我辭職好大原因係想了左自己一個心願,我知我所選擇既風險係好大..

做生不如做熟,而且現職亦係一個好工作...新工太多未知數...可是......

我還想為自己找尋一份自己愛的工作,就像找一個我愛的伴侶一樣

雖然我深深知道眼前這一位待我很好,是個值得我愛下去的,我亦對他不反感,

可是一個心儀已久的對象出現了,亦對我有意,所以決定為自己爭取一下(在我還可以輸得起的年紀)

這個比喻不知是否貼切,然而經過了大半年的工作,我知道我沒有投身福利界別的一顆心,

我體會不到社工那份使命感,反而過往在政府工作的日子,雖然有種種令人討厭的事情發生,

但是我依然感受到自己那份使命感,那種為市民服務的心

我真的不了解為何自己會有這樣的感受

有人可以告訴我嗎?

 


5 則留言:

  1. 我們都任性嘛~ 有得揀既時候咩都想試下~   使命感係建基於個人性格呢~ 冇得解釋架播~ 我都唔明呀~ 你知你都同我講啦~  

    回覆刪除
  2. Yan 咁你未來既新工作會喺邊度返工架??不如喺你轉工前,我地金鐘返工既一班姊妹再出嚟食餐飯啦,好嗎??  

    回覆刪除
  3. thy:我新工返九龍灣呀,我應該9月中先走呀 魚露:係架,我諗我係工作方面算係任性啦,雖然我平時對$好敏感,但係係工作方面,我時時都唔會著眼於人工....使命感呢,我諗真係一種自我付予既意義黎既....

    回覆刪除
  4. YAN, 幾時都話... 做大事既人係唔會斤斤計較架嘛~ 今日搵錢可能少左... 但放長線釣大魚嘛~ 將來實賺返唧~

    回覆刪除
  5. 希望成你貴言啦!! 大家一齊努力

    回覆刪除