2006年7月23日 星期日

行書展=行花市

星期六晚10點後既書展免費入場,見無特別野做

老公就話不如去湊熱鬧,於是我地9點9已經到左灣仔地鐵站

因為人潮管制行左一個大大既圈先可以入到會展,入到會展已經係10點4啦

我同老公覺得好似行花市咁,真係好多人呢

最後我地只係買左2本雜誌,就係

Lisa味道同埋瑪莉嘉兒,都係最新一期,書展特價$10本...

仲送左3枝牙膏,一包公仔面,2枝小甲油同一個小斜包

我地走既時間已經12點3,不過依然好多人入會展喎

真係好勁,從來都唔覺香港人咁鐘意睇書既,d人拎住一個個旅行唿黎裝書走架


4 則留言:

  1. 我都有去呀, 不過我同朋友就係5點去刑, 因為我有free tkt, 所以早d 去, 不過都係甘多人, 如果書展可以係一個星期or 兩個星期就會好d, 有時想入去看看都唔得的, 我同朋友就夾埋買左19本, 都係300元, 好平 (都係個d 台灣愛情小說) 仲有雲海. 我都想買瑪莉嘉兒的, 不過都找不到的.

    回覆刪除
  2. 瑪莉嘉兒在唔知Hall2淨Hall 5呀 Hall1實在太多人啦,反而Hall2同Hall 5行得舒服好多 咁你有無拎個旅行唿去裝書呀

    回覆刪除
  3. 我去唔到呀~ 星期六老公放工後6點幾去, 見到條隊就打比我, 話不如改行花墟...

    回覆刪除
  4. 你鐘唔鐘意湊熱鬧呀?如果無所謂既,其實都可以一去,因為都唔係企係度等既,一直都有得行,不過行一個大大圈先入會展lor

    回覆刪除