2006年7月6日 星期四

脫智慧齒

今日下午又係每月一次既約會~~睇牙醫

牙醫問我棚牙箍得好唔好,我當然答好啦(事實上,我都真係好滿意

,不枉我花了接近3萬元)

不過,牙醫話我如果想棚牙真係靚,後面個4隻智慧齒就不得不脫....

其實在箍牙之初,牙醫已經問我是否脫智慧齒,不過當時已經為了箍牙脫掉了4隻大牙,真的不想又再脫掉4隻智慧齒,因此也就把問題擱置了....

可是牙醫今天舊事重提,我想我還是逃避不了,下個月的約會就要脫掉其中2隻了

有點怕呢

而且脫智慧齒的價錢也真不少

上棚的智慧齒每隻$1200

下棚的每隻$1500,由於我其中一隻智慧齒乃橫向生出(大部份是藏在牙肉內),因此要脫掉它要動點小手術,費用就變成$2800了

噢,那麼不是好端端的要拿$6700來脫智慧齒....這無疑不是一個有智慧的決定,最有智慧的莫過於牙醫主動提出這個要求~~

可是我也不想因為智慧齒的緣故令矯正了的牙齒有移位的機會,因此這筆大洋還是要用的了


9 則留言:

  1. 版主, 我今日去左"mok"左下邊的智慧齒, 要成 3.000 好肉痛!! 你去我個blog度睇吓!

    回覆刪除
  2. 又會咁o岩你今日又係去睇牙既.... 原來脫智慧齒真係咁貴架!

    回覆刪除
  3. 我都要脫智慧牙,又因為隻牙大部分在牙肉中,要做手術 不過我好彩些少 我係QE脫,唔使錢

    回覆刪除
  4. 是嗎,看來智慧齒真的要脫掉,不能例外 JK你就好啦,唔使$,真係令人羨慕啦 係呢,你覺得痛唔痛呀?

    回覆刪除
  5. 我剛剛才知道在我家附近有個仁濟的牙科診所, 我朋友剛脫了, 因不用做手術, 只需 $500咋!!!!

    回覆刪除
  6. 印象記得個牙醫的手勢幾好,脫牙時完全唔痛(打o左麻醉藥嘛 ) 脫完牙個臉都無腫,不過麻醉藥藥力過o左有少少痛,同埋食咗一日流質食物 ok喎,唔使驚

    回覆刪除
  7. yan, 我上次整都係800蚊~ 橫氐個隻就收1200~ 嗶... 你個牙醫好貴下~

    回覆刪除
  8. 係呀,我都覺我個牙醫係偏貴架 ,不過睇開左,我又覺得佢手勢唔錯,咪照舊幫襯佢lor 佢係中環既,唔知係咪地段問題貴d呢 你個牙醫係邊架?手勢如何?  

    回覆刪除
  9. yan, 我幾年前去脫智慧牙, 1隻打橫要做手術, 3隻出到既就咁脫就得, 分2次左右做, total $5000 可能中環租貴呀~ 我果時去中環睇skin, 嘩~ 睇一睇, 咩都無(我指藥)一次就千幾蚊... 你覺得貴, 試下搵多幾間比較下price~~~    

    回覆刪除