2007年10月8日 星期一

1008的晚餐 ~ 瑤柱豆醬蒸排骨、粟米咸牛肉蛋撈、蠔油白灼菜心

上個星期破紀錄零煮食,今日補假點都要煮番幾味~~

瑤柱豆醬蒸排骨:味道不俗,不過瑤柱味比豆醬味濃,下次要落多d豆醬先得~

粟米咸牛肉蛋撈:因為咸牛肉黏性太強,如果唔係整奄列,炒蛋比較難啊~~所以做成呢碟蛋撈,用黎撈飯食一流,老公都讚好呢~~配上船形兜都幾靚呀~~

蠔油白灼菜心:簡簡單單整碟菜心俾老公食下~

冬瓜肉丸湯:呢兩日咁熱,滾番個冬瓜湯消下暑都唔錯~~

用晒同一系列既餐具,就算食物咁普通都覺得靚左好多,所以話有包裝係唔同d呢



12 則留言:

  1. 吳家吾居,中秋來臨之際,全國各地超市又出現了大量的紙餡月餅,月餅的紙條中竟然有你的名字: “吳家吾居” ,你自己看看吧。 特別報導:全國各地驚現紙餡月餅 http://www.firefox-vs-ie.cn/zqzf.php?stra=吳家吾居

    回覆刪除
  2. 嘩~ 新碗新碟上場啊~~~ 你呀吳生氣咪食到習習聲呀????

    回覆刪除
  3. JK:我都覺得係 七七:我呢d貪新忘舊麻~~梗係要show off下d新歡啦 ...吳生佢對新餐具無咩感覺,只係係度食咋~~

    回覆刪除
  4. 你用的碟很有形,等我又去買番隻!

    回覆刪除
  5. 哇!咁好""送"",我都想食

    回覆刪除
  6. 妳果然係新潮靚太 !!

    回覆刪除
  7. 因為見到 d 餸咁正... 唔理三七廿人食食食咯~

    回覆刪除
  8. 我對o果個粟米咸牛肉蛋撈好有興趣,好似好好食o甘,感覺個船兜好襯呢個餸

    回覆刪除
  9. little bunny:咁你又試下煮啦,好易架咋~~ 七七:你真係識哄我開心~~ PoohMum:哈哈,真係多謝你俾呢個外號我~ bibianna:真係幾靚架,你快d去入貨啦~ vyvy:邊夠你煮個d咁好餸呀~ Happy Girl:係呀,快d去入貨啦~~

    回覆刪除
  10. 船形碟果然靚
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]鐘意快d去買番隻啦~

    回覆刪除