2007年10月1日 星期一

Wildfire@Elements

新商場Elements內都有好多食肆,不過都幾分散架~唔係未開業就係要等位,而且普遍都係貴價餐廳,稍為平d既就引黎好多人等位~

最後我同老公去左食wildfire,叫左

Caesar salad with chicken ($99):雞肉是熱的,並不是一早拌在一起呢,老公對此深表讚賞,味道也不錯,不過我覺得價錢太貴了,份量一般,不太值呢~(如不要雞肉會減$20)

Black forest pizza ($122):老公叫我係呢個或者bbq pizza之間擇其一,我見bbq pizza係全肉餡,好似成日都食類似既pizza就決定試下呢個Black forest pizza~~好得意呢,餡料係菇菇,松子同埋呢d樹葉...不過味道一d都唔單調喎,仲有份清新感覺,好唔錯

好在我有帶Igor group既Elite card,所以有折扣,最後埋單$201


6 則留言:

  1. 吳太, 個 pizzza 賣相好正啊~~~ 呢個新商場係邊既呢???

    回覆刪除
  2. 七七:呢個新商場咪係九龍站上蓋lor...好好行架~

    回覆刪除
  3. 頭先睇埋你篇圓方報導, 唔該晒你呀~~

    回覆刪除
  4. 七七:唔使咁客氣~

    回覆刪除
  5. Caesar salad 真係幾貴喎  pizza就幾特別咁~

    回覆刪除
  6. jiji:係啦,真係好唔抵~

    回覆刪除