2007年10月20日 星期六

TjNsg四朵金花10月生日飯聚@又一城Cova


今日既飯聚係預祝茹時既生辰,因為今日主角要當值,所以時間稍為晏左少少~訂左8點半去又一城既Cova食甜品自助餐,而且有四送一優惠呢


我都係第一次去Cova食野架咋,平時行經都見到呢個buffet full house架...但係今日既入座率只係約4成左右,唔通今日重陽節大家都去左登高


呢個buffet,咸點甜點各佔一半~~我係咸點既支持者,事關我一向不太好甜,甜品一件起兩件止就夠勒....計落我今晚食既甜點只係有迷你忌廉撻、朱古力芭芙、四分一件芒果慕士蛋糕,對我黎講已經好夠勒


咸點呢,我就食左好多轉~~最欣賞芝士磨菇,好好味呢...不過只係出左一碟咋~~迷你三文治,凍肉,薯仔...都唔錯~~另外仲每人送左一杯開心果口味既雪糕,又香又滑,正呀...不過食完都好飽下....飲品我要左蕃茄汁,剛上時凍凍地幾好飲,不過擺左一陣再飲就無咁好味lu~~



今晚Joey妹妹又跟媽咪一齊出黎食buffet,原來小小年紀既佢已經愛上左食自助餐,鐘意出去拎野食~~不過佢可能食得太多啦,走時竟然嘔番晒出黎...好在嘔完佢仲識得笑,唔係真係俾佢嚇死呀~~睇黎Joey妹妹真係太為食啦~~


之後我就係火車站會合老公(因為老公今日去大埔踩單車同食飯)一齊番屋企,係尖東站仲撞到堂哥志森同佢女朋友呢~~估唔到老公都認得我d親戚喎~~


1 則留言: