2007年10月8日 星期一

ZONE Denmark 餐具

其實我一直都好想為吳家廚房添置一系列靚靚餐具既~~

不過一d有design既餐具真係太貴啦,而且屋企又唔係無喎,真係唔係好捨得買呢~~

前排行經海港城,見到ZONE Denmark做removal sales喎...由7折做到宜家全店所有貨品都半價,實在係太吸引啦~~結果忍唔住就去左買勒~~

我買之時已經去左好多貨啦,有d以前睇中左既都無晒貨lu~~唯有係現有貨中尋寶,雖然半價都唔可以係有買唔係又買既...首先想買個大d既兜,佢有好多不同既形狀,特別d既當然價錢又貴d啦,最後係款式與價錢平衡下選了個類似忍者飛標形既中size碗,英文名係Bowl seastar($109 x 2)~~

之後我就想買2個餐湯碗,因為我好想整酥皮湯,屋企既碗入唔到焗爐,呢間所有餐具都可以放入焗爐架...所以要左2個高身既餐湯碗 - Soup bowl with foot ($59 x 2)~~

跟住見到呢個船形既小兜平平地就要左一個 - Serving bowl ($49 x 1)~~

因為要過二百蚊先可以簽卡,所以買左呢隻啡色既三角小碟湊夠數 - Small dish - stoneware ($48 x 1)~~

半價之後只要$216.5就買到咁多ZONE Denmark 廚具啦,加埋之前舊同事送既杯碟set,吳家廚房最大既廚具家族就係ZONE Denmark 勒


10 則留言:

  1. 靚就好靚啦! 但方型有角的那個會不會很易 "銀" 一聲踵難呢???

    回覆刪除
  2. 七七:咁又唔會既,小心d就無問題啦~~

    回覆刪除
  3. 咁又係... 我估你都係一個溫柔的太太麻.... 而我呢... 就粗手粗腳呢... 家陣手頭既大隻碟都崩左幾隻....

    回覆刪除
  4. 新餐具好靚,但我唔買得 因為在結婚前,爸爸已給我買了一整套康寧碟~~ 不過見到有餐具又靚又抵,我都會買一兩隻,滿足下自己的購物欲

    回覆刪除
  5. JK:康寧餐具入唔入得焗爐架?你買左焗爐要添置d入得焗爐既餐具架~~ 七七:我一係就跌爛晒,好少撞崩架喎~~如果隻碟崩左我就會將佢打入冷宮或者只係用黎醃野用,唔會擺出餐檯架~~

    回覆刪除
  6. 二百幾蚊咁多件, 都算抵, 日本城普通一隻大碟都要幾十蚊啦.

    回覆刪除
  7. o甘多件都你二百幾蚊,又幾抵喎!

    回覆刪除
  8. little bunny:真係好抵架,唔係搬都未見過佢所有貨品半價~~ 貓眼:係呀,所以忍唔住買呢..仲要可以放入焗爐添喎~

    回覆刪除
  9. jiji:咁你快d去睇下仲有無得買啦~~

    回覆刪除