2007年10月2日 星期二

東京誘惑

今日唔知係咪掛住做野連晏都無食,所以放工之時覺得頭暈暈又四肢無力咁喎~~老公知道叫我唔好去買餸,叫外賣食休息下~我見天色又唔多好仲落雨,所以都決定叫外賣算數~

食完飯盒醒起老公個同事係東京買左份手信,叫東京誘惑呢打開就見到個美女勒,你地睇下吸唔吸引~

再進一步解放,結果係...........wow~~

係2杯好軟滑既焦糖雞蛋布丁...好好味呢

日本人係得既,簡簡單單既布丁都包裝得咁誘人,佩服佩服~



14 則留言:

  1. 師姐: 你咪咁工作狂啦, 小心身體先得架, 一定要記得食野呀, 就算真係好無時間, 都要飲盒奶 "long" 下胃或者準備d朱古力補充返d血糖嘛~~ (長氣準moMMy ) 個盒布甸真係好誘惑呀~~~唔知佢係唔係咁幼滑呢 haha搞爛gag-ing

    回覆刪除
  2. KT:老公個同事就係知吳生鐘意呢d野所以買俾佢lor~ 一屋三個大細路:我唔係工作狂只係有番d責任心咁o者,呢排d野實在太趕,我又唔想OT,所以咪用埋lunch time黎做野lor~~大肚婆既爛gag係爛d喎

    回覆刪除
  3. 吳生有冇睇流鼻血呀.......哈哈

    回覆刪除
  4. 個包裝好抵死喎!

    回覆刪除
  5. little bunny:我都覺得好抵死~ thy:吳生周不時都流鼻血架~ bibianna:就係咁搞野所以post出黎俾大家睇下lor~ brtspec:你都覺得正呢~ 敏敏敏:第一眼睇到真係會笑架~

    回覆刪除
  6. 唉也... 估唔到咁正經既吳太 show 呢 d 野俾人地睇....

    回覆刪除
  7. 七七:呢個布丁都好正經架

    回覆刪除
  8. 好搞野喎 .. 之前見過一個差不多IDEA 既MOUSE PAD, 又係玩人地個心口 ....  

    回覆刪除
  9. Innis:見咁得意咪post俾大家睇下lor~ 珍納:你講個mouse pad我都好似見過喎~

    回覆刪除