2007年10月7日 星期日

工傷


終於一連2日既戶外嘉年華圓滿結束啦~~而我就受到嚴重既工傷

兩日既曝曬令我變左黑炭頭,睇下我隻手就知啦...帶裱既部份白幾多,好多人見到我都話黑左好多呀

慘啦,都唔知要做幾多次facial,用幾多美白才可以白番呢

點解呢d工傷無得賠架~~~


12 則留言:

  1. 實不相瞞,真係黑咗幾多喎~~

    回覆刪除
  2. 仲以為咩工傷tim!!  下次記得搽太陽油啦!!

    回覆刪除
  3. innis:搽左啦,仲去左d避晒位,但係都無辦法~~ JK:係呀,我好易就會晒黑架啦,真係慘~

    回覆刪除
  4. 如果做facial都可以claim番呢啲工傷賠償就好lu !!

    回覆刪除
  5. 咁你應該換過第2隻防曬喇~~~

    回覆刪除
  6. 嘩...........你用呢隻防晒呀??

    回覆刪除
  7. 唔係黒呀依家, 係紅皮燒豬仔呀..... 要茶番多 d 補水野啦.... 依排咁干燥.... 好痛的呢~

    回覆刪除
  8. 嘩,真係好勁喎! 呢兩日空氣質素仲要咁差,你一定好辛苦喇!好應該買番份禮物獎勵自己!

    回覆刪除
  9. 嘩!成個錶印喎!琴日真係好熱曬呀!你無搽防曬?

    回覆刪除
  10. little bunny:我有搽呀,不過無時間補lor,晒成9個鐘,唔黑就有鬼lor~ Jeoy媽:去左食tony roma's已經係好好既獎勵啦~~ 七七:我呢2日番到屋企就係即刻洗面同敷mask,不過都係救唔到幾多~ 阿thy:咪係sofina lor,不過係我衰既,無時間補搽~~ caca:我一向易晒黑架啦,無辦法~ poohmum:係呀,我覺得應該列入工傷其中一個項目,有圖為証,黑左咁多應該起碼賠2次美白treatment啦~

    回覆刪除
  11. 我返工都曬到咁黑呀!!

    回覆刪除
  12. 敏敏敏:你要成日出街架咩?

    回覆刪除