2007年10月7日 星期日

Tony Roma's

琴日既天氣升至32度,係維園搞左成日嘉年華真係人都癲

老公特意黎cwb接我收工食晚飯,最後去左時代廣場食通天既Tony Roma's,因為張coupon就黎到期lor

先上法包,我地都鐘意伴香草牛油,yummy~之後就黎左個小食拼盤($98):味道平穩,不過不失~~

係tony roma's點都要叫個ribs食既,呢個係原味半份黎既($138),我地明明叫左配薑飯,最後出左薯條...佢地服務好好呀,即刻拎番個薑飯俾我地,仲話d薯條可以照食添~~不論係ribs,薯條或者薑飯都一樣好味道,但係碟椰菜就好難食,同阿甘蝦既差好遠~

唔知係咪今日消耗左太多,所以仲叫左碟白汁蝴蝶粉($108):白汁唔多亦唔算creamy,不過食落就唔會覺得膩啦~~入面有菠菜,雞肉,仲有味道好得意既蕃茄乾~~

最後最重要既當然係叫左杯有得不停refill既iced tea啦,一杯兩份,大大話話都添左4,5次呢~~因為有coupon,所以折左之後承惠$303~~


8 則留言:

  1. 吳太, 個小食併盤好正咁呀~~~ 焗薯皮..... coooooooooooooool~

    回覆刪除
  2. 我未食過呢間,不過睇落都好正呀!

    回覆刪除
  3. 妳兩個人食得晒嗎?? tony roma's有好幾年沒吃了... ...

    回覆刪除
  4. JK:哈哈,除左碟椰菜,其他清晒呀,我都覺得我地好勁~~ little bunny:宜家佢只係得番時代呢間咋,所以去開cwb就去食,唔係怕且張coupon就無用架啦~ 七七:d小食ok啦,可以唔算熱辣辣扣左d分~

    回覆刪除
  5. 睇落幾好味喎!! 好想食~

    回覆刪除
  6. 敏敏敏:你個邊應該好易搵到呢d野食架喎~

    回覆刪除
  7. Happy Girl:都叫唔錯啦~

    回覆刪除