2007年10月20日 星期六

闊太聚@La Rose Noire, Elements


籌備結婚之時認識了不少志同道合的新娘子,除了9月靚太和蝴蝶‧樹姊妹之外,還有這班「幸福靚太」


不過這班幸福靚太很難約,今天的聚會也是拖了不知多少個月才定下來的...可是最後也要將時間縮短,由晚飯改為下午茶~~


今日相約來Elements逛逛一齊做闊太,首先出戰H&M,靚太N大換季,掃走一大袋戰利品~~而我都有小穫,就是一件半價了的Floral print上衣(原價$299),這是我首件H&M衣服呢~~



跟著逛了沒有收獲的Zara就入左Three Sixty行下~~結果我地都俾入面既La Rose Noire蛋糕吸引住,多謝靚太S請我地食左5個cakes~~我諗佢地係朱古力fans,所以4個都係朱古力味再加多個tiramisu~~


蛋糕真係好味道呢...不過食多幾啖就開始分唔清d味道勒,仲好飽添~~呢2日真係食左好多甜點呀,我諗已經係我一年食甜點既份量~~不過呢間La Rose Noire真係好值得推介


http://www.la-rose-noire.com/site_pages/contents.html


3 則留言:

  1. 下次你一定要露面呀~

    回覆刪除
  2. 好高興呀
    [版主回覆10/22/2007 12:51:00]你係指食cake好高興?

    回覆刪除