2007年10月1日 星期一

圓方Elements

吳家附近既大型商場《圓方Elements》今日終於開業啦~~我同老公期待左好耐架啦,等到頸都長晒,今日一早就決定去踩場~~就等我呢個特約記者為大家報導下啦(老公拎住部Nikon相機真係俾商場公關誤以為係記者呀,勁搞笑~)

對比Megabox開業時既宣傳,Elements明顯低調好多...我覺得咁樣仲好,唔使引晒d人黎湊熱鬧,淨係樓上幾個豪宅既住戶都夠照啦,遲d個2座辦公大樓都入埋伙就真係不愁無人流啦~

Elements既定位係走IFC路線,所以場內都係高檔商店,對我黎講其實就唔係太o岩既,不過我深信自己有做闊太既潛質,所以都應該會成日黎行架(齋行無損失)

我最在意既係場內既大型超市,之前極之希望係吉之島,可惜吉之島都係擠身唔到呢個級數既商場,最後入主既係主打賣有機食物既ThreeSixty~~不過我都會去幫襯既,畢竟佢都係最近吳家既大型超市~~

另一個令吳生吳太極有興趣既就係呢度既戲院勒 - The Grand Cinema (係屬於MCL既)~~比Megabox仲勁呀,因為唔止睇3D,係睇4D呢(最勁係有個音響系統配合震動座位的設備 , 比4D仲要勁喎 ?! 因為它能因應人耳聽不到的超低音頻產生震動 . 即係話架火車未到站 , 你就可以首先感受到震動喎,真係唔知真唔真)~~仲諗住今日去先睹為快睇場戲,點知原來未開張不過佢地收緊會員喎,今日仲免入會費添咁我同老公當然唔執輸,第一時間填表入會做The Citizen Grand,仲即日拎到會員卡添~~免會費就當然無入會迎新禮物送啦,不過會員生日月份有電影贈卷同爆谷卷送,平時買飛有9折,小食部有8折,屬於戲院既Cafe de Grand同埋Wild Ginger餐廳有9折,消費可以儲分換野,都幾好呀~

我問職員幾時開,佢話10月18日就有得做3D既The nightmate before christmax(怪誕城之夜),11月就會正式grand opening喎~~11月尾前,只要買2張戲票就可以免費入會,仲送50分積分添...大家唔使急住黎啦~

呢度仲有個花園平台,老公話可以約朋友黎呢度飲野吹水,咁近吳家飲幾夜都唔怕喎~~

老公見呢度有溜冰場又話要重拾呢個運動嗜好,我又睇下佢係咪真係識溜~聽聞呢度可以用八達通俾錢,而且一蚊一分鐘,離開溜冰區,例如去洗手間或者休息係唔計錢架喎,好似好先進咁呢~

另外得到我地垂青既仲有呢間Metro books,我會當佢係圖書館,得閒就黎做下文藝青年

講真呢個場都幾好行,又大又舒服,最重要係吳家附近~~各方好友黎開行街咪順便上黎吳家坐下,探下我地lor~~

仲有呀,其實商場都有免費接駁巴等大家方便d黎既(單程架咋) ~上車地點分別係海防道(新港中心對面)、佐敦道(九龍佑寧堂門外)、黃埔新村(紅磡道巴士站)、窩打老道(豪華酒樓門外)同埋九龍塘火車站多福道出口(耀中國際學校外避車處),11:30至20:30,假日15-20分鐘一班,星期一至五視地點而定,由15-30分鐘不等(而窩打老道只在假日先有車)~~

下圖咁精美既曲奇係一間好靚既餅店出品,我地見咁靚就影低左佢勒,有機會都有買黎試下~~


 


14 則留言:

  1. You are so quick and this shopping mall just open today.  I will visit it too later because I am one station away.  

    回覆刪除
  2. 吳太, 唔該晒呀~~~ 搵日同我小豪去行下先得~~~ 咭咭...

    回覆刪除
  3. 係咪話有H & M呀, 仲有咩衫賣呀

    回覆刪除
  4. 吳太, 果然走在潮流尖端; 報道非常詳盡, 勁呀。 掌聲鼓勵 !!

    回覆刪除
  5. PoohMum:哈哈,都係因為近屋企先咁清楚o者~ enyalam:係呀,有H&M,仲有zara~~其他都係貴價野啦~ 七七:快d去行下啦,遲d佢谷行宣傳就好多人架啦~ Happy Girl:近屋企麻,梗係即刻去睇下啦~

    回覆刪除
  6. 你就好喇...有個大商場係附近!

    回覆刪除
  7. 唔知舖頭開左幾多呢? 最怕好似mega box咁未開哂又嘥心機呀

    回覆刪除
  8. 介紹得好詳細啊 好吸引~ 好期待間戲院開幕!! 完全感覺到妳嘅開心! 我都成日行附近商場 最緊要有超市,書店~行極唔厭

    回覆刪除
  9. 多謝介紹, 我都好想去睇下~~  「淨係樓上幾個豪宅既住戶都夠照啦」~~你又住附近....原來你住豪宅, 好勁呀!!

    回覆刪除
  10. 簡直係詳盡o既直擊報道呀~~

    回覆刪除
  11. 早前我o地收到Elements o既宣傳卡,張卡好靚,成張聖誕卡o甘,不過睇一睇就掉o左嘞!好似好唔環保o甘。 遲D有時間都去行o下先

    回覆刪除
  12. Yeah~~ 我都要扮闊太去行吓先

    回覆刪除
  13. little bunny:你竟然掉左張卡~~張卡好似可以換優惠卷架,我見好多人拎住邀請卡排隊換呢,好似有three sixty coupon,戲院買1送1 coupon,仲有全年半價溜冰coupon....你唔要留番俾我麻 jk:咁你有無興趣黎行下呀~ bear:雖然你既推理好正常,不過我真係唔係住係呢幾個豪宅架~~日日係屋企望住佢地就得 jiji:係呀,等左佢開張好耐架啦...而且樓下有商場,覺得自己好似住左係d新屋苑咁~ 珍納:佢好過megabox好多,開左都有7成架啦~ 敏敏敏:係呀,真係好方便~  

    回覆刪除
  14. katie:無錯,齊齊黎做闊太行街街

    回覆刪除